{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

nurh er da blevet helt hvalpe forelsket {{forumTopicSubject}}

ja nu må jeg overgive mig, og ligge alt fornuft på hylden, jeg har sagt i lang tid at jeg skulle have hund, det skulle bare ikke være nu og her og først når den helt rigtige hund dukkede op. men det har selvfølgelig ikke ændret på at jeg har gået og sukket efter mange hunde, og bliver da helt blød om hjertet hver gang jeg møder en lille nysgerrig hund eller hvalp på min vej, og hilser gerne på dem, hvis jeg må for ejeren.
Men i dag blev jeg ringet op af min gode ven som kører dyretransport, han har været ude og hente en masse hvalpe fra et hjem som ikke var det bedste sted for hunde, hundemor vil ikke have hvalpene mere pga underernæring og de små pus er kun 5 uger, men problemet var at han ikek kunne aflevere dem på dyrehospitalet da der ikek var nogen til at modtage dem og han skulle kører ud på en anden opgave, så han ringede og spurgte om jeg ikke lige kunne være hvalpesitter i nogle timer til der var åben for modtagelsen, efter lidt overvejelser har jeg sagt ja, og må da sige at der er kommet liv i huset nu.
Ja der er 10 hvalpe som undersøger alt og overhovedet ikke virker bange for noget.
Jamen gud hvor er de bare skønne, og sidder lige nu og stirre intens på den ene jeg godt kunne finde på at komme til at gemme når de skal hentes smiley
Ej hvor er det forfærdeligt at være så hvalpe forelsket og så vide at jeg om nogle timer skal aflevere de små pus igen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nurh er da blevet helt hvalpe forelsket
  • #1   23. nov 2011 lyder sjovt men kræver jo en del plads....
    har selv 3 voksne hunde smiler.
    Ja de er kære sådan nogle hvalpe. Hvad slags er dem du passer?
    var selv ovre og se en chi hvalp for et par dage siden... Havde lige lyst til at proppe hende i lommen gg

• #2   23. nov 2011 Ja fandt også hurtigt ud af at det lille hus var meget lille når sådan ti vildbasser bliver sluppet løs i det hehe.
    Uh jeg ved desværre ikke hvad der er i dem, de er blandinger, men 7 af dem er halt hvide og nogle med lidt langt hår, og de sdste tre er blandet sort og cremefarvet. De ser ud som om de er blandet af nogle små hunderacer

• #3   23. nov 2011 Kan små hunderacer godt få 10 hvalpe ? ... :=0.......spørger kun fordi jeg ikke ved det ... :o)

Selvfølgelig er der undtagelser .... meeen alligevel....... troede kun det var Store racer .... :o)

• #4   23. nov 2011 *NITTIB* *Lasse*&*Nanna *: jeg ved ikke så meget om dem ud over at de er hos mig lge nu smiley det kan godt være at de er af store racer, men det største af hvalpene er maks 15 cm høj

• #5   23. nov 2011 Jeg kender til en fransk bulldog, der fik henholdsvis 8, 9 og 11 hvalpe - stakkels hund har også fået for mange kuld, og alt, alt for tidligt! Heldigvis har hun det godt nu, men ikke alle de nu voksne hvalpe er lige sunde og raske...

Uh, der må være liv og glade dage! Men jeg tror helt ærligt, at hvis du havde dem meget længere, ville du få pip!! ;o)

• #6   23. nov 2011 jeg skal heller ikke have så mange hunde, men den ene kunne dog godt blive boende hvis det stod til mig smiley
    jeg fik den geniale ide at de nok ville have lidt frisk luft ude i haven, det var nok noget af det dummeste jeg længe har gjort for 10 hundehvalpe løs i en have var slet ikke til at overskue.
    Men fik ikke beholdt nogen hundehvalpe for de er alle blevet hentet nu, desværre kunne min ven ikke fortælle mig hvad deres skæbne var endnu, da han bare kulle indlevere dem hvor nogle dyrlæger vil tage stilling til hvad deres helbreds status var og have dem på dyrehospitalet så længe der kørte en retsag imod ejeren

Kommentér på:
nurh er da blevet helt hvalpe forelsket

Annonce