{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Hun vil ikke være her ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen (: !

Vi bor i rækkehus og lige ved siden af mormor og bedstefar, til sagen.
Nå men når vi går i skole og på arbejde osv, så er vores hund Molly alene og det klarer hun rigtig godt (: !
Men så deromkring 10 tiden så går mormor ind og henter Molly og tager hende ind til dem ?
Så tænker i "Det sker der da ikke noget ved?" Nej det gør der heller ikke men hun lærer mange unoder derinde eks. når de spiser så får hun da lige lidt på tallerkenen og når der kommer gæster må hun gerne springe op i hovede på dem uden de siger noget ?
Og når så min bedstefar går rundt ude i haven og arbejder så tager han Molly med og hun løber frit rundt ?
OG så løber hun ud gennem hækken og rundt om haven og når han kalder regner han med at hun kommer, men lige så snart hun ser en kat så kan han altså ikke kalde på hende og ejg synes det er forkert at tage hende med derud når man ikke kan kalde hende ordentlig til sig ?!

Og så hvis hun lige skal tisse i vores have så lukker vi hende og står og venter på hende og lige pludselig så er hun bare VÆK hun skal ind til mormor og bedstefar og have godbbidder !
Og det hjælper da ikke noget når jeg så skælder hende lidt ud for at have løbet væk så står mormor og siger "Nurh hvor er det synd for dig lille Molly, kom du med mormor ind og få et griseøre"
Det er altså så irreterende !

Så er der nogle der har nogle gode ideer til hvordan jeg kan få hende til at lade være med at løbe derind HELE tiden ?"

På forhånd mange tusind tak !

p.s Selvom jeg elsker hende MEGET højt skal hun jo heller ikke lære de der unoder når hun bliver så stor som hun bliver og for dem må jeg ikke skælde hende ud når hun eks. tisser på gulvet eller stikker af !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun vil ikke være her ?
Kommentér på:
Hun vil ikke være her ?

Annonce