{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

Påkørsel af kat lørdag nat i KØGE {{forumTopicSubject}}

Lørdag nat lidt over midnat overværede vi en hvid voksen kat med grå aftegninger blive kørt over på køgevej/københavns ven skråt over for en unu x ellet jet tank! kassevognen der påkørte katten fortsatte sin kørsel,
jeg fik katten ind til siden og den var tydelig i chok, men den stak af fra os. det har muligvis brækket bagbenene for de fulgte ikke rigtig med! efter 3 kvarter opgav vi jagten...
Så hvis der er nogle der kender denne kat, eller kender nogle der minder om beskrivelsen, er der altså sket det med den, håber den kommer hjem og ejerne gør det rigtige.. er der en slutning på min slemme oplevelse vil jeg gerne høre om den

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Påkørsel af kat lørdag nat i KØGE
  • #1   25. jun 2006 Bor ikke i området. Men håber da nogen finder den, så den kan komme ud af sine lidelser.. Sikke en grim oplevelse, og sikke et totalt fjols der bare køre videre..

knus
    Heidi

• #2   25. jun 2006 Uf det har jeg også prøvet... 2 gange endda. Ikke sjovt!

Første gang døde den på stedet. 2. gang stak den desværre af.

• #3   25. jun 2006 Det var dog forfærdeligt........ringer man så ikke til falck ?.....jeg mener....man skal da gøre noget selvom katten er stukket af.
    Det er lige sådan noget jeg frygter min kat skal komme ud for.....at blive ramt af en bil og så ligge og lide et sted.

Helle charlotte: jeg syntes i har gjort et stort stykke arbejde for at finde den......det burde være ham som kørte den ned der kravlede bekrymret rundt i krattet, men han var åbenbart ligeglad ;o(

• #4   25. jun 2006 forleden dag var jeg mega tæt på at køre en hund over, nøj hvor blev jeg forstrækket

• #5   25. jun 2006 Sikke noget.. !
    Og hvor blir man træt i ansigtet af, at bilister er sådanne følseskolde tåber til tider !
    Øvs !

• #6   25. jun 2006 Suk...ja, naturens gang... Men sikken en idiot bare at køre...utroligt at folk ikke tænker sig om...??!!! :o/. Men vi kan selvfølgelig ikke sætte os ind i bilistens situation...måske han/hun blev så forskrækket og faktisk bare kørte videre uden at tænke over det...og måske først er kommet i tanke om det i dag... Det har man hørt før...folk bliver forskrækket og går i en slags chok...

Stakkels lille kat...og godt grebet ind af dig!!!

• #7   25. jun 2006 Jeg bor i det område, men kender ikke nogen med en kat, der ser sådan ud.

Det er situationer som dette, der gør at Oliver altid vil være indekat, selvom vi får muligheden for at han kan komme ud.. Jeg tør det simpelthen ikke...

Stakkels misser og sikke et job I gjorde for at finde den..

Sådan en nar, ham i varevognen.. Øv øv øv

• #8   25. jun 2006 hejsa... ja ved godt at det nok ikke er smart at røre ved dyr i det tilfælde men det vil jeg altså blæse på.... det kræsede også men jeg holdt fast, jeg ville gøre det igen hvis jeg stod i tilfældet igen. og næste gang ryger den ind i bilen med det samme......

Kommentér på:
Påkørsel af kat lørdag nat i KØGE

Annonce