{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

Skuffet over tidligere dyrlæge (kat) {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Nu skal jeg lige ud med al min skuffelse.
Jeg har en kat der snart bliver 7 år gammel, da han var 1 år kom han hjem en tidlig morgen (de går ud når de vil) hvor hele hans bagpart lå ned og han måtte trække sig hen over gulvet med forparten. Vi skyndte os at ringe til en dyrlæge og komme afsted, da der var grus i hans pels gik de ud fra det var en påkørsel af en bil og de ville tage røntgen billeder af ham hvilket blev gjort for at sikre han intet havde brækket. De kunne ikke se noget brækket, så han fik blot noget smertestillende til nogle dage og så havde han et blåt mærke der fyldte 1/3 af hans mave ca.
Senere syntes vi han gik meget stift på bagbenene, og gik til kiopraktor med ham et bar gange, som sagde han var meget skæv bagtil.
Nu har han så haft ændret adfærd en del gange på disse knap 6 år, og på det seneste har han været meget aggressiv overfor vores anden kat, han har hoppet på ham hele tiden, og det syntes vi var synd. Vores dyrlæge gik med til at prøve noget smertestillende (udekørende dyrlæge) for at se om hans adfærd ville forbedres. OG det blev den, hold da op en forandring, katten er ikke længere sur på den anden kat, han er mere afslappet, ikke længere bange for hunden etc. Derfor tog vi i dag til en dyreklinik da vores normale dyrlæge ikke kan lave røntgen og vi nu har haft et par positive oplevelser på denne nye dyreklinik. Han har gigt i ryggen og i hofterne, men hun mente sagtens man kunne holde ham i live nogen tid på smertestillende hvis han har det godt og det har han jo.
MEN hun opdagede også en kæmpe revne i hans bækken! eftersom han ikke har været kommet til skade siden han blev påkørt for 6 år siden, må den jo stamme derfra! den er helet sammen nu, og han har ikke ondt af den, men han er rimelig skæv der hvor revnen er. Og sikke mange smerter den lille mis må have haft for 6 år siden. Nøj hvor jeg er skuffet over at man betaler for en røntgen for at sikre ens dyr er rask og ikke går med unødige smerter og han så går og er skidt alligevel på grund af dyrlægesjusk!!!!

Jeg er glad for at have skiftet dyrlæge!

/Maja

-så kom jeg ud med det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skuffet over tidligere dyrlæge (kat)
Kommentér på:
Skuffet over tidligere dyrlæge (kat)

Annonce