{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Hvalpe- til voksenfoder {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen ..

Jeg har en aussie på 5 måneder, som jeg er i tvivl, hvornår jeg skal tage over på voksenfoder.
Han måler lige nu 51 cm. over ryggen, så der er ikke mange cm. endnu, før han har højden.
Han vejer omkring de 15 kg. ..
Han tager fint på og ser egentligt fin ud ;o)

Jeg er bare i tvivl, hvornår jeg skal skifte til voksenfoder.
Jeg synes jeg hører flere og flere steder, at de skal over "tidligere" og "tidligere"!?

Jeg læste engang herinde, at de skulle over på voksenfoder, når de var x antal % af den voksne højde, og det regnede jeg ud og fik til omkring 50 cm. .. Og så skal jeg vel skifte nu!?

HJÆÆÆÆLP smiley
Erfaringer ønskes smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpe- til voksenfoder
  • #2   26. okt 2011 Ja, han får hvalpefoder ..
    Overskriften er jo, fra hvalpefoder til voksenfoder ;o)

Jeg ved ikke, om man typisk går over på voksen foder ved 5-6 mdr. alderen .. Nogen siger først ved 1½ år ..
    Derfor spørger jeg specifikt til vores situation .

• #3   26. okt 2011 Vi bruger hills og der står på posen at det er til de er 12 mdr.... Jeg er også lidt lost når det gælder om hvornår man skal skifte... smiley

• #4   26. okt 2011 Sunshine: Jeg håber der kommer nogen på banen, der har styr på det ;o)

Jeg har "kun" selv haft Taiko, som nu er 15 måneder, og ham skiftede jeg på som 8 måneders ca., men han vejer altså også kun 12 kg. ..
    Mika ender jo på 25, så der er nok en forskel smiley Og Mika er forholdsvis høj allerede ..

• #5   26. okt 2011 Min er knap 1 år og stadig på hvalpefoder - 1½ pose endnu smiley

Blev anbefalet at vente til omkring 1 års alderen, så det har jeg gjort.
    Hun får btw. FROMM Large Breed Puppy Gold og skifter til FROMM Adult

Kommentér på:
Hvalpe- til voksenfoder

Annonce