{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Voksenfoder til GD hvalpe?
  • #1   11. apr 2010 Okay, tak smiley

- Det er rart lige at være sikker på at det man gør, nu også er rigtigt smiley

Andre gode fif og råd ang. de dejlige GD'er modtages også meget gerne smiley

• #2   11. apr 2010 RC har lavet et specialfoder til netop GD hvalpe/unghunde!

• #3   11. apr 2010 Jeg ved at rigtig mange GD opdrættere ikke bruger RC's foder til GD fordi de vokser for hurtigt på det...

Jeg ville dog ikke skifte til voksenfoder så tidligt men hellere finde et godt hvalpe/junior foder til store racer. Alle mine er vokset op på Regal Pet Food large breed turkey og alle uden vægst problemer

• #4   11. apr 2010 Øh altså, puppy large breed turkey smiley

• #5   11. apr 2010 vi fodrer vores gd-tæve på 5 mdr. med Royal Canins foder til store racer(Giant). Vi begyndte med babydog, fodrer nu med puppy og går senere over til Junior. Jeg synes hun vokser ganske harmonisk, og indtil videre viser hun ikke tegn på vokseværk, men på den anden side er hun vores første gd'er, så jeg er nok ikke den bedste til at uddele gode råd på det punkt. Dog vil jeg sige, at du har fat i lidt af en hellig ko, så snart det kommer til foder og gd. Der er mange forskellige holdninger til hvordan det gøres bedst. Håber du får nogle råd undervejs du kan bruge til noget.

• #7   12. apr 2010 Eukanuba laver også en hvalpefoder til "large" hvalpe, den skulle efter sigende være fri for alle de animalske biprodukter osv., Her er vokseperioden min. 2 år for hvalpene, og man bruger denne fodertype til de er 24 mdr.

• #8   12. apr 2010 Nej sunshine, tænker på begge dele - ingen af dem fungerer ret godt hverken ifølge mine egne erfaringer eller andre jeg har talt med om det. Jeg har ikke selv brugt GD foderet, men har læst stolpe op og ned herinde om det og snakket med en del

Godt du huskede at nævne c vitaminer smiley det glemte jeg da lige

• #9   12. apr 2010 Tak for alle de gode råd smiley

Kommentér på:
Voksenfoder til GD hvalpe?

Annonce