{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

spørgsmål omkring løbetid {{forumTopicSubject}}

Noomi har lige haft sin 2. løbetid, eller den skulle stoppe på lørdag for der er gået tre uger siden den startede.

Men på lørdag skal vi til en familie fødselsdag hvor der også er en han-hund som højst sandsynligt ikke er kastreret.

De kan godt sammen de to og de har været sammen så sent som idag, hvor Noomi selvfølgelig sagde fra når han prøvede på noget og han fandt ud af at det ikke var i orden.

Mit spørgsmål er så... Hvis vi nu på lørdag er lidt opmærksomme og han hopper på hende, kan hun ikke blive drægtig vel? Eller hvordan?

Måske lidt uvidende, men jeg håber da i kan hjælpe lidt, for vil helst undgår abortion (vi skal ikke have hvalpe og hun er al for ung til det også, så ingen upser) smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål omkring løbetid
  • #1   12. okt 2011 Tæven er faktisk først 100 % klar til parring efter hun har blødt.. Så jo vil mene hun kan godt blive drægtig!!

Så jeg ville holde dem helt fra hinanden, der skal bare et split sekunds uopmærksomhed til, og er han først på hende og de ender med at hænge sammen må man ikke skille dem ad! Det kan skade begge individer!!!

• #2   12. okt 2011 når okay. Var jeg ikke klar over smiley troede at når der var gået tre uger var man sikker.

Må lige snakke med familien så.

• #3   12. okt 2011 men hvad så når det er 3 uger siden at hun er gået i løbetid? Hvornår kan man så være hel sikker?

• #4   12. okt 2011 Jeg venter altid med at lade malou lege med drengene til efter hendes 4 uge, så er jeg sikker på at hun er helt færdig og at hun ikke stadig lugter lige så lækkert.
    Jeg ville ikke tage hende med på lørdag for hun er måske ikke helt ovre det endnu.

Kommentér på:
spørgsmål omkring løbetid

Annonce