{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.047 visninger | Oprettet:

Er det giftigt?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har søgt lidt på nettet men uden held og nu spørg jeg så her, er der nogen der ved om rønnebær er giftige for hunde?? Vi har så mange af de træer herude og jeg har en kamp med Bazil om ikke at spise de bær der jo ligger på jorden...

Kom samtidig til at snakke med en veninde i går om en kokosnød er giftig for hunde?? Altså en hel kokos man knækker???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det giftigt??
  • #1   11. okt 2011 Rønnebær er ikke særlig farligt

    og tvivler på at kokosnød er farligt smiley


  • #2   11. okt 2011 Rønnebær er normalt ikke særlige farlige for dyr.

    Pointen er at nøddeallergi også omfatter kokos. Så har man en hund med decideret allergi bør man undgå det og hvis man har en med nøddeallergi bør man også undgå kokos.



  • #3   11. okt 2011 Tak for indlægget. Kunne virkelig bruge den også, da Selina også vil æde dem konstant. Og mon ikke hun får spist et par vær på hver gåtur.

  • #4   11. okt 2011 Jeg ved ikke med rønnebær, men herhjemme har Enya´s bedste legetøj, igennem lang tid været en hel kokosnød, som hun leger med og bruger som bold, indtil den efterhånden knækker. Herefter, bruger hun de to halve skaller til at lege med og til sidst tager vi dem så fra hende, når stykkerne er blevet slidt til små stykker, som vi ikke vil have, hun render rundt med. De sidste rester bliver smidt ud og hele ceremonien starter forfra med en ny kokosnød. En nød kan holde fra 1-2 uger og i forløbet, får hun da ind imellem lidt kokosnødkøs og saft indenbords, men det er der nu ikke sket noget ved. Hun elsker sin nød og det er et billigt stykke legetøj :-))


  • #5   11. okt 2011 Super tusind tak for jeres svar, det er højst 1 han får fingre i på hver tur, jeg prøver dog at undgår de steder de er, men kan ikke undgå at komme forbi min 1 træ på hver tur for de står flere steder i vores række, så lige meget hvad vej jeg går skal vi igennem :-((


    Den med kokos giver jeg lige videre til min veninde, hendes hund har nemlig allergi.


Kommentér på:
Er det giftigt??

Annonce