{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er lyng giftigt?
  • #1   3. okt 2010 man laver både naturmedicin og honning af lyng.....så det burde det jo ikke være men tjek ved net dyrlægen der kan man som regel læse om giftige planter

  • #2   3. okt 2010 Jeg har også søgt på netdyredoktoren, og der kom ikke noget frem på lyng. Mere tarmslyng smiley

  • #3   3. okt 2010 jeg er jo som sagt ikke 100% sikker men tror altså ikke det er farligt:O)
    har vovsen det ikke godt nok nu??


  • #4   3. okt 2010 LOL. Marianne. Den var GO` den med tarms"Lyng". *Ggg* ;o)

    Har han ikke "bare gnasket lidt for meget græs ? nogle hunde tåler ikke så meget som andre, mine egen 3 kan æde et Land fuldt, hver gang vi er ude, hvor imod Basenji`en jeg passer pt, kun kan tåle et par mundfulde før han kaster op.
    Det er lidt af en vanesag, for da Basenji`en var min "de første 5år af hans liv" da kunne ha godt tåle at æde løs af græsset, men efter han flyttede hjem til sin "far" for 6-7år siden, hvor han ikke får lov til at æde ret meget, så kan han heller ikke tåle det ret godt.


  • #5   3. okt 2010 Haha, ja jeg gloede sku også. Narj, det var ikke liiige det problem jeg havde...

    Jo han er frisk nok, var lige så hyper til træning som han plejer.

    Jeg ved bare at nogle planter er giftige for hunde, og han har aldrig gnavet i lyng før. Jeg ved ej heller om han har spist af det som sådan, for det var min kæreste der tog ham i det i haven.
    Jeg ville bare sikre mig, når nu han kastede op.

    R:I.P. til mine stakkels lyng. De levede kun i haven i 2 dage smiley


  • #6   3. okt 2010 Tak Steen, den er hermed gemt i foretrukne smiley

Kommentér på:
Er lyng giftigt?

Annonce