{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chihuahua hud.
  • #1   4. okt 2011 Vaks var vildt mørkebrun, da han var lille og havde endda en sort streg ned af ryggen, og små hvide pletter på maven ^^'
    - Men nu er han jo helt lyst rød og hvid, så ja, det er helt normalt smiley Vaks havde først sin rigtige farve da han var 1 ^^

• #2   4. okt 2011 Chi`ers farver skifter faktisk rigtigt meget i forhold til alle andre hundes, så når man ser en hvalp så skal man vide at den ikke vil ha samme farve som voksen med mindre at den er kridhvid, de bliver som regel meget lysere, men de hvide hvalpe ender tit som lys creme farvede. :o)

Jeg syntes at det kræver meget viden om racen at forudse hvilken farve den ca.vil ende med som voksen.

• #3   4. okt 2011 Det er hans pigment der ændre sig - Se evt. min chihuahua Shika, hun har det i stor stil.. Smil..

• #5   4. okt 2011 Årh okay, tuuuusind tak. blev helt bange for hudsygdom ! smiley ser så voldsomt ud..

- Har lige et spørgsmål mere smiley

Han kan være hamre glad og logre, men så snart jeg fortager mig noget sænker han halen .. IKKE mellem benene men den er sænket og ørene står dog stadig op..
    og står på 3 ben? hvorfor dælen er han begyndt på det, han er van til jeg fortager mig ting som at hente vand osv? ?
    Er han pludselig blevet utryg?

Kommentér på:
Chihuahua hud.

Annonce