{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

jane c
jane c
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 89

Uæge Chihuahua, IGEN {{forumTopicSubject}}

Så er hun igang igen! På Gul og gratis: ny annoce d. 9/11 kl 17.00 fra 4895 Errindlev. De to jeg har købt af hende har problemer med hud/pels og øjene. Har talt med andre der har købt hvalpe der. To er aflivet pga. flere sygdomme. En er død pga. hjertefejl, en anden har en hjernesygdom. HVEM kan stoppe hende???!!! Er der andre der har købt hvalp samme sted? Hun sælger mange forskellge racer, alt hvad der kan tjenes penge på.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uæge Chihuahua, IGEN
  • #1   12. sep 2011 Navn i PB?? Så kan det være jeg ved om det er en, der er OBS på allerede?

• jane c
    jane c Tilmeldt:
    jun 2011

#2   12. sep 2011 Har politianmeldt hende. Men de vil IKKE tage sagen. De kan IKKE gøre noget...siger politiet

• jane c
    jane c Tilmeldt:
    jun 2011

#5   12. sep 2011 Kære alle sammen. Jeg ved godt hvad jeg skulle have gjordt. MEN det er som sagt for sent nu. Jeg er blevet meget klogere. Google er blevet min ven. Før dette hvalpekøb var jeg meget lidt på nettet, men nu er jeg det dagligt. Bla. for at holde øje med "damen" der.

• jane c
    jane c Tilmeldt:
    jun 2011

#7   12. sep 2011 Jeg har fået mig en "lille" hobby :0) Hun bliver SÅ træt af mig....

• jane c
    jane c Tilmeldt:
    jun 2011

#9   12. sep 2011 men får hun ikke solgt lige så mange. der er mange der nu har set hvad jeg har skrevet på gul og gratis. Og de køber da ikke hund der...

Kommentér på:
Uæge Chihuahua, IGEN

Annonce