Sygdom-frisk igen! :-) Sygdom-frisk igen! :-)
Er bare så glad at jeg måtte ud med min glæde!:-)
Min beagle tæve Lathyrus begyndte for nogle uger siden at hoste og blive forpustet. Hun hostede meget og pustede når hun løb op ad trappen eller bare generelt løb og legede. Vi tog så til dyrlægen og de tjekkede hende så og vi fik afvide det måske kunne være Fransk hjertelungeorm og vi skulle samle afføringsprøver. Hun fik så nogle hostepiller med hjem som vi skulle give hende. De hjalp så ikke så hun hostede stadig og blev forpustet:-( Vi snakkede med dyrlægen igen og hun fik så noget medicin mod hjerte lungeorm. Det får hun så nu og natten mellem søndag og mandag blev hun desværre meget syg Om morgenen ville hun ikke spise og hun lå bare og sov. Hun blev heldigvis rask igår. I nat har hun så slet ikke hostet som plejede at være værst om natten. Og idag har hun kun kommet med enkelte host ca 2 gange
og hun puster ikke mere ved leg,løb og spilopper. Nu spiser hun også og drøner rundt med et stykke legetøj og er helt på toppen igen:-) Dejligt! Min lille pige ikke er syg mere:-D Hun skal dog have medicin stadigvæk:-) Har i ellers en super god dag idag?:-)
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.863
Men godt hun har det godt!!
God bedring til hende!
Jeg skal til at i seng d:
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 65 Svar: 250
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.576
Symptomerne din hund havde kunne også ha været pga.kennelhoste.
Men dejligt at hun nu har det meget bedre og det ser ud til at det går den rigtige vej. :o)
jul 2009
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.576
Bare til orientering. :o))
jul 2009
Sygdom-frisk igen! :-)