mere end en {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har den senere tid gået og tænkt på at jeg godt kunne tænke mig en hund mere. Jeg har en hund i forvejen en rottweiler på lige under 2 år. som jeg er neget glad for, og derofr er jeg begyndt at tænke om det ville være godt at få en hund mere så de kunne lege, når jeg nu er på arbejde, det er jeg fra ca. 37 timer om ugen, jeg bor lige pt alene i mit hus som jeg ejer med tilhørende, have til så der er rimelig md plads, udover det er jeg tit ude at gå tur og går til træning med min hund, men det er ligsom om jeg syntes at han ikke skal være så meget alene når jeg er på arbejde, har ikke på nogen måde tænkt mig at komme af med ham, men derimod få mig en hund mere så de jo kan lege,
vil gerne høre hvad folk syntes, for har hørt en mase godt om at have 2... og har hørt, modsat også.
På forhånd tak. og håber kun der vil komme seriøse henvendelser
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 512 Svar: 12.419
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
Når jeg er på arbejde, tror jeg nu, de sover, men de leger hver morgen og aften og hygger sig sammen, når vi er ude.
Men vigtigst af alt tror jeg det er, at man selv har lige så meget lyst til at få hund igen, som man havde første gang. Ellers kan man finde andre måder at aktivere den første, finde "legekammerater" i omegnen osv.
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 29
aug 2007
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.500
vi fik nr 2 i august og vores store bliver 2 i oktober, hun gider bestemt ikke lege nær så meget som hvalpen, og hun har sin egen rytme om dagen når vi er på job og den ønsker hun da ikke lave om hvalpens skyld... de leger men hvalpen vil helt sikkert lege mere end den voksne, så det er ihvertfald op til os at få aktiveret begge hunde til hvert deres behov... de kan hygge ja, men nu her hvor forskellen i deres behov er så forskellige synes jeg det er en del mere arbejde end fornøjelse, og det er er ihvertfald så en fornøjelse for os, ikke for den store hun havde været lige glad uden hvalpen...
så tror det der med at få hund nr 2 for den store hunds skyld er en mennekse skabt tanke og følelse... ihvertfald når den store har fået en god og tryg rytme hos dens ejer...
aug 2007
Lanka synes de er lidt farlige, og der går lang tid, før hun tør op overfor dem.
Qimmit synes bare de er vildt irriterende, og vil helst være i fred.
Så det er selvfølgelig også noget, der har betydning for, hvordan det kommer til at gå med den voksne hund og den nye hvalp.
mere end en