678 visninger
|
Oprettet:
Kan ikke være alene hjemme - Hjælp !! {{forumTopicSubject}}
Hej Hg'er..
Jeg har en blandningstæve som lige er fyldt et år..
Hun begyndte at bide i vores dørkarm og senere fandt hun ud a hvordan hun åbner døren fra gangen hvor hun er når hun er alene og ind til resten at huset hvor hun så splittede alt ad hun kunne få fat i..
Så vi har nu købt en trådbur som hun er i når hun er alene, men hun har nu fundet ud af hvordan hun bryder ud a det, og nu er vi ligevidt..
Hjælp hjælp!! Nogen der ved hva vi gør??
Hun skal til at være alene hjemme i omkring 7 timer om dagen.. så det er lidt træls at komme hjem til et hus der er splittet ad
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 5 Emner: 14 Svar: 44
Og det gik også fint med at være alene hjemme til hun var omkring 6 mdr.. der begyndte hun at bide i dørkarmen , og har så indenfor den sidste måned-1½ begyndt at åbne døren..
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.859
(link fjernet)
jun 2007
Men ellers går vi ned på en græsmark og øver nogen forskellige ting, kan fx. være indkald og sårn noget..
Vi brugte rigtig lang tid på alene hjemme træning..
dec 2007
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 1 Emner: 374 Svar: 2.732
Det lyder til at hunden får masse af fysisk motion, men I skal huske at hunden også skal køre træt mentalt. Især nu hvor hunden er blevet ældre.
Der ud over.. er der sket nogle forandringer i hjemmet eller noget andet, som kan gøre at hunden er begyndt at reagere anderledes?
jun 2007
Der er ikke sket forandringer som sådan, jeg har gået hjemme ved hende siden vi egentlig fik hende, pga. sygdomsforløb, men er nu begyndt på noget jobhalløj 7 timer om dagen..
Men hun har før kunnet være alene, og nogen dage også mere end 7 timer..
Jeg starter barsel til december, så der vil jeg igen være hjemme ved hende.. Men tænker bare , hva når jeg igen skal ud og arbejde..
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.859
jun 2007
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.866
Kør hende træt med aktivering og motion, efterlad legetøj til hende og ting at gnaske i, så dørkammen ikke er så interessant.
Kan ikke være alene hjemme - Hjælp !!