{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lømmel-Alder
  • #1   25. sep 2011 Nogle mener at den sidste af de 3 lømmel perioder kommer omkring 1 års alderen.
    Herhjemme har vi været så heldige at vi ikke har haft en eneste.

• #2   25. sep 2011 Okay så der kommer 3 perioder indtil de er omkring et år? smiley

mange tak.. Iha ja nogle skal jo være heldige smiley

• #3   25. sep 2011 (link fjernet)
    Måske det kan hjælpe dig:-)

• #4   25. sep 2011 Michelle:
    Det var også sådan der jeg havde hørt det. Men så fik jeg at vide herinde og det var forkert. At den sidste periode kommer ved 1 års alderen.
    Så hvad skal man lige tro på?

• #5   25. sep 2011 Mange tak for linket, der er meget brugbart i.. smiley

- A&D - har også altid hørt det med 1 års alder som du startede med at skrive :o)

• #6   25. sep 2011 Der står også det kan varierer fra hund til hund.. Men jeg har set den der flere steder, så jeg går da ud fra at der er noget om det..:-)

• #7   25. sep 2011 Min har haft ca. 3 "lømmelaldre" fra omkring 6 månedersalderen til de 2, 5 år.

• #9   25. sep 2011 Sådan som jeg kender lømmelalderen så er der den første og som regel den værste der begynder ved 6-7 måneders alderen og varer til 11-12 måneders alderen. Derefter er der en anden, der som regel er mildere, der starter omkring 18-20 måneders alderen og varer indtil hunden er mental modnet.

Min første hund var et mareridt i den første lømmelalder. Den begyndte da hun var 6 måneder gammel og endte med hendes første løbetid i 11-12 måneders alderen. Jeg var helt fortvivlet, men så snakkede jeg med Roger Abrantes til et foredrag, han spurgte hvor gammel hunden var og da jeg fortalte ham det, så klappede ham mig faderligt på skulderen og sagde helt roligt: "Det går over".

Og han havde ret. smiley

Så jeg var 100% forberedt på lømmelalderen med Lia, men hun havde kun en 3 dage hvor hun ikke hørte særlig godt og skulle have lang line på, men det var egentlig det.

• Pia m
    Pia m Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 104
    #10   25. sep 2011 min egen hund rex på 3 år er stadigvæk en lille lømmel. som piber og render rundt om mine ben. når jeg kommer hjem,og hen blev da kastereret som et årige.inden han tog sine unoder med ind i sit vokneliv.så jeg ved ikke helt hvornår det holder op.

Kommentér på:
Lømmel-Alder

Annonce