{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lømmel alder...
  • #1   1. maj 2010 Hmm, her har den vist varet sådan ca fra 5 til 18 måneder foreløbigt (lille hund)

• #2   1. maj 2010 generelt siger man jo mindre hund, jo tidligere lømmelalder, men der er jo helt sikkert undtagelser, som også Jens & Marianne fortæller...... smiley

• #3   1. maj 2010 Okay.. Laddie, min sheltie, er ved komme i noget forsinket lømmel alder - han er snart 3 år... Har vat i ørerne og skal prøve grænser af med både os mennesker og andre hunde...

• #4   1. maj 2010 hmm... det kan vist ikke være lømmelalder så sent. har hun det godt? hvordan kommer det til udtryk?

• #5   1. maj 2010 vores chihuahua bailey er i lømmelalder nu , det har varet i ca 2 månder og han er 20 månder nu ....

• #6   1. maj 2010 Jamen, han hører ingenting, når man kalder på ham, hvis man er ude..

Driller storebror Mickey frygtelig meget, selvom der bliver knurret og sagt stop, så prøver man liiiige at se hvor langt, man kan strække den. Storebror Mickey gør dog ikke andet end at knurre, når det bliver for meget.
    I dag gik det ud over mine forældres to hunde, en schæfer og en dansk/svensk gårdhund, hvor han også driller og se hvor langt han kan strække den, inden de bliver sure på ham...

• #7   1. maj 2010 forårskuller??? hihi...

• #8   1. maj 2010 Jeanett... Min Chico er også sådan i øjeblikket. Han er en røv med ører der IKKE kan høre. Han blev 3 år i februar, og har indtil da hørt efter når jeg kaldte, men lige i øjeblikket, så går han sine egne veje, og selvom jeg står og kalder og siger "Chico kom og se hvad mor har til dig", så er han fuldstændig ligeglad, og den plejer ellers at være et sikkert hit hver gang, men altså eneste løsning på det problem, må jo være, at han ikke kan rende løs og lege udenfor haven... Håber på, at hans 2. lømmelalder hurtigt er overstået igen hehe...

Kommentér på:
Lømmel alder...

Annonce