{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lømmel alder ;)
  • #1   19. dec 2010 Min var en #&W(R¤"I(((%"#!#¤¤"==)/&%¤%¤¤¤ indtil han ca var 18 mdr. Og han startede, da han var 9 mdr...

• #2   19. dec 2010 Min er 11 måneder nu, og er også bare en #&W(R¤"I(((%"#!#¤¤"==)/&%¤%¤¤¤ - kunne også godt tænke mig at vide, hvornår de generelt begynder at falde lidt til ro smiley

• #3   19. dec 2010 Audi havde en test-min-mors-tålmodigheds-periode omkring de 16 mdr og det varede en måneds tid.
    Layney var slet ikke i lømmelalderen - Ozettas varede også kun en måneds tid...

Jeg er nok sluppet billigt - endnu...

• #4   19. dec 2010 Nøj, hvor har I andre været heldige!! Men nu er min også en frembrusende han-spidshund.

• #5   19. dec 2010 Jeg syntes slet ikke Sille var sådan en terrorist som nu Bonnie er smiley
    De er 2 helt forskellige væsener. Sille var mere rolig, nem at gøre renlig og bed ikke gulvtæppet i stykker, når hun var alene.

Bonnie der imod...........!!!!
    Hun er nu snart 5 mdr. den 3 januar og hele vejen igennem har hun været en terrorist. Det er først for ca. 2 uger siden at hun er blevet helt renlig - dog med et par smutter om natten så hun måtte lænkes ved min seng 3 dage.

Har måtte strø peber ud langs yderdøren og soveværelsesdøren mens hun ikke har gjort noget ved de 4 andre døre i gangen, når de er alene. De er højest alene ca. 1 timer - når jeg ikke lige skal shoppe på vej hjem smiley
    Peberen har så hjulpet men så flytter hun blot rundt på måtterne hmmmm...

Sko kan vi ikke have stående endnu, uden hun tager dem. Ikke at hun som sådan gnaver dem i stykker. Kun indlægssålen og snørebåndene bliver gnasket i .

• #6   19. dec 2010 Det kommer og går her..
    Hector startede da han var 9 mdr. gammel.. og det svingede meget..
    Han er nu 3 år gammel, og mere rolig og stabil. MEN.......... smiley jeg synes nu stadig han glemmer sit navn når det passer ham smiley

• #7   19. dec 2010 * * CHINE * *
    Tak for din søde kommentar smiley
    Det skal jeg nok - det er bestemt ikke utænkeligt, hvis alle tests er i top smiley

• #8   19. dec 2010 Puuuha.. Håber da ikk han blir ved med at være lømmel indtil han er 22 mdr. Hagahai ;p han prøver virkelig grænser af og prøver MIG meget af ..

skal virkelig have tålmodighed , men han er ikk slem på den måde, at han ødelægger ting. Han har kun i hele sit liv ødelagt en dørkam. Hehe. Men alt andet der er han godt nok en bandit da. Puuuh ...

Er begyndt at øve klikker med hamså han kan blive træt i hovedet og så han ikk har så meget energiiii til alt det andet ballade han nu går og laver smiley

Har i andre gode ideer ??

Og sys nu også at lømmel alderen gir nogle gode grin smiley meeeen smiley

Det at han er blevet kastrareret, burde det ikk sætte en lille dæmper på det?? Eller har det ikk noget at sige ?? smiley

• #9   19. dec 2010 Jeg synes det hjælper når man træner meget og bruger tid på sin hund.
    Når de får positiv opmærksomhed, så glemmer de at de skal være rebelske.

Da han var under 1 år gammel, mistede jeg mine dyre og ubrugte støvler, samt et par andre lækre sko.
    Han begyndte pludselig også at sige fra for andre hanhunde osv. smiley :) smiley :)
    Teenagere....
    Han ville ikke lystre og han syntes han vidste alting bedst. Åhhh det var en irriterende periode, men vi fandt hurtigt ud af at vi kunne aflede hans opmærksomhed med bolde, også var han god igen.

Han er 3 år og meget rolig af sind. Det har betalt sig al den hårde og daglige træning og arbejde med ham. MEN smiley ... der er altid et MEN .. han kan nu godt finde på at være pain in the a** nogle gange.... smiley men det kan slet ikke sammenlignes med hans såkaldte "lømmelalder".. smiley

• #10   19. dec 2010 Jeg har også en lømmel på 16 måneder. Han er ret god til at lukke ørener i. Kan stadigvæk godt lide at bide i hænder, fødder og tøj selv om han ved at han ikke må.

• #11   19. dec 2010 Der er vel også forskel på de enkelte racer - hvem der er mest terrorist og hvem der er nemmest at få til at falde til ro.

• #12   19. dec 2010 Hehe smiley det var en god ide .. Eddie elsker bolde. Den må jeg også bruge smiley og ja så en masse træning, så skal vi nok klare den ..

Og så gik han død ;p looovely..
    Så den lille puttetrold tilbage igen .. Og imorgen tidlig vender den lille bandit tilbage. Hehe

Rigtig god aften hg smiley

• #13   19. dec 2010 Puha føler mig heldig nu... Har en hund på snart 10 mdr. der ingen tegn på lømmelalder har vist :o)

Kommentér på:
Lømmel alder ;)

Annonce