1.170 visninger
|
Oprettet:
Lømmel alder ;) {{forumTopicSubject}}
Hej Hej. Min hund er nu lidt over 13 mdr og er kommet i lømmel alderen..
Hvor længe plejer det, at stå på i den alder??
Mvh Louise
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 1.092
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 74 Svar: 2.013
Layney var slet ikke i lømmelalderen - Ozettas varede også kun en måneds tid...
Jeg er nok sluppet billigt - endnu...
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
mar 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 138
De er 2 helt forskellige væsener. Sille var mere rolig, nem at gøre renlig og bed ikke gulvtæppet i stykker, når hun var alene.
Bonnie der imod...........!!!!
Hun er nu snart 5 mdr. den 3 januar og hele vejen igennem har hun været en terrorist. Det er først for ca. 2 uger siden at hun er blevet helt renlig - dog med et par smutter om natten så hun måtte lænkes ved min seng 3 dage.
Har måtte strø peber ud langs yderdøren og soveværelsesdøren mens hun ikke har gjort noget ved de 4 andre døre i gangen, når de er alene. De er højest alene ca. 1 timer - når jeg ikke lige skal shoppe på vej hjem
Peberen har så hjulpet men så flytter hun blot rundt på måtterne hmmmm...
Sko kan vi ikke have stående endnu, uden hun tager dem. Ikke at hun som sådan gnaver dem i stykker. Kun indlægssålen og snørebåndene bliver gnasket i .
apr 2009
Følger: 83 Følgere: 99 Hunde: 1 Emner: 44 Svar: 719
Hector startede da han var 9 mdr. gammel.. og det svingede meget..
Han er nu 3 år gammel, og mere rolig og stabil. MEN.......... jeg synes nu stadig han glemmer sit navn når det passer ham
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 74 Svar: 2.013
Tak for din søde kommentar
Det skal jeg nok - det er bestemt ikke utænkeligt, hvis alle tests er i top
mar 2010
Følger: 15 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 122 Svar: 741
skal virkelig have tålmodighed , men han er ikk slem på den måde, at han ødelægger ting. Han har kun i hele sit liv ødelagt en dørkam. Hehe. Men alt andet der er han godt nok en bandit da. Puuuh ...
Er begyndt at øve klikker med hamså han kan blive træt i hovedet og så han ikk har så meget energiiii til alt det andet ballade han nu går og laver
Har i andre gode ideer ??
Og sys nu også at lømmel alderen gir nogle gode grin meeeen
Det at han er blevet kastrareret, burde det ikk sætte en lille dæmper på det?? Eller har det ikk noget at sige ??
apr 2009
Følger: 83 Følgere: 99 Hunde: 1 Emner: 44 Svar: 719
Når de får positiv opmærksomhed, så glemmer de at de skal være rebelske.
Da han var under 1 år gammel, mistede jeg mine dyre og ubrugte støvler, samt et par andre lækre sko.
Han begyndte pludselig også at sige fra for andre hanhunde osv. :) :)
Teenagere....
Han ville ikke lystre og han syntes han vidste alting bedst. Åhhh det var en irriterende periode, men vi fandt hurtigt ud af at vi kunne aflede hans opmærksomhed med bolde, også var han god igen.
Han er 3 år og meget rolig af sind. Det har betalt sig al den hårde og daglige træning og arbejde med ham. MEN ... der er altid et MEN .. han kan nu godt finde på at være pain in the a** nogle gange.... men det kan slet ikke sammenlignes med hans såkaldte "lømmelalder"..
sep 2007
Følger: 100 Følgere: 97 Hunde: 3 Emner: 30 Svar: 591
mar 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 138
mar 2010
Følger: 15 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 122 Svar: 741
Og så gik han død ;p looovely..
Så den lille puttetrold tilbage igen .. Og imorgen tidlig vender den lille bandit tilbage. Hehe
Rigtig god aften hg
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 93 Svar: 1.624
Lømmel alder ;)