Hvad jeg elsker ved min hund! (langt) {{forumTopicSubject}}
sidder lige her på sengekanten og kigger ud af vinduet. Foran mine fødder ligger min smukke hvide hund i sin kurv med lukkede øjne. Med jævne mellemrum åbner han lige øjnene og kigger på mig. Og jeg kan da ikke lade være med at blive lidt sentimental og tænke på hvor højt jeg elsker ham. Tænke på alt det sjove han finder på.
Så her kommer lige et lille udvalg af alt det skønne ved min hund, der hver dag er med tiæ at få mig til at smile og grine.
når han vækker mig om morgenen ligger han i sin kurv, stikker snuden op til mit ansigt siger et lille piv og slikker mig på næsen.
Når vi er i haven og jeg går mod døren, rejser han sig finder en pind drøner alt hvad han kan rundt om træerne med pinden i munden mens han knurrer det bedste han har lært. Når jeg åbner døren slipper han pinden, kommer spurtende og springer ind.
Hvis han savner opmærksom eller skal tisse hiver han mig i sokkerne.
Han elsker at træne og bliver lykkelig og springer rundt når man snakker fjollet til ham. Han er så sjov med hvalpe og ligger sig ned eller vælter om på ryggen hvis de synes han er farlig og ikke tør komme hen til ham.
Hans personlighed er bare skøn.
Hvad gør jeres hunde der er med til at gøre dem helt specielle?
sep 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 334
Hun er så sød og god ved mig.
Perle har det mest vidunderlige udtryk, og når hun kigger på mig smelter jeg.
Perle er mors pige, og uanset hvor jeg går hen så følger hun mig lige i hælende når jeg kommer hjem fra arbejde kan vi bruge rigtig lang tid på at sige hej til hinanden inden vi kommer videre, vi skal kramme, mysse, kæle og lege..
Når vi går ture i skoven uden snor, viger hun ikke fra min side. Hun bliver lige i nærheden…
Perle er rigtig god til at tvinge mig til at slappe af… Jeg har tit travlt og mange ting jeg skal nå eller ordne.. Perle er god til at gøre opmærksom på sig selv når hun føler sig svigtet med hensyn til opmærksomhed Og om aftenen når jeg sidder og arbejder ved computeren kommer hun over og nærmest ligger sig ind over tastaturet så jeg ikke kan arbejde.. så kigger hun på mig og jeg ved det er tid til at tage en pause og sofa putte med hende i stedet
Sidst men ikke mindst så elsker jeg at hun ikke gør… Perle gør ALDRIG.
Om der så kom en hel børnehave løbende op og ned i opgangen vil hun ikke gø, når jeg får gæster gør hun ikke, når hun er alene gør hun ikke, når vi møder andre hunde på vores vej gør hund ikke… hun vil simpelthen ikke gø
Hvad jeg elsker ved min hund! (langt)