{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Jeg elsker løse hunde :S {{forumTopicSubject}}

Jaah hvor jeg bare elsker løse hunde smiley

jeg er på forhånd IKKE glad for løse hunde da jeg engang blev bidt i armen af en shæfer (Staves) nå ligefør var jeg på vej op i vaskehuset for at hente mit vasketøj. jeg ser to ældre damer den ene går med en lille terrier i snor de går og snakker sammen (Polsk eller noget i den dur..ikke dansk) jeg når op til en rød bil og kan ikke se hvad der er bag bilen.. frem kommer en boxer fare lige hen til mig og springer op af mig jeg går videre kigger på damerne der bare går videre og råber "Få da din hund i snor" jeg får ingen respons overhoved da de sikkert ikke kan forstå hvad jeg siger..nå boxeren løber ned til dem og først der anser hun hunden. ikke noget med at holde øje efter hvad den laver mens den render bag hende :S jeg blev fandme forskrækket da jeg har det skidt med løse hunde i forvejen mit hjerte hoppede helt op i halsen på mig der smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg elsker løse hunde :S
  • #1   21. sep 2008 ja for da den var færdig med at hoppe og af mig der løb den da ned til dem hvor hun fik kontakt med den.

• #2   21. sep 2008 det utroligt folk med løse hunde ikke kan forstå "HEEEY det altså ikke alle der er vilde med løse hunde de ikke kender"

Mødte også en mand på vej over til bussen forleden dag med en løs hønsehund (en lille hvalp) han gik forbi mig bludselig vender hunden om løber ned til mig hopper op af mig og bider i mine bukser. manden kommer ned til mig og siger "Det må du godt nok undskylde det har han aldrig gjort før" Ja flot få nu bare den hund i snor.

• #3   21. sep 2008 Nu er det sådan jeg at altid fører min i snor, da hun er MEGET menneske glad hvis det stod til hende ville hun hilse på alle, alene bare af den grund er snoren en udelukket mulighed, men jeg er randt på rigtig mange hunde som går løs og det giver problemer for mig da jeg ikke slipper Malou af den grund, og ejerne er totalt lige glade og hvad værre er så er der skilte om at hundene skal have snor på der hvor jeg går. Jeg bliver altid sur.

• #4   21. sep 2008 Prøvede lige det samme. En stor brun labrador, kommer løbene ud fra en have. Med ejer luntene efter. Han kunne ikke se Gangster, da jeg gik på modatte side af en bil, der holdt parkeret. Så siger han "bare roligt den gør ikke noget." sagde så til ham at det kunne min altså godt finde på, da han er blevet overfaldet 3 gange før, af løse hunde. Så fik han øje på Gangster. (En muskelhund.) Så fik han alligevel råbt sin hund op!

• #6   21. sep 2008 Tine B- Det er da også helt fint at have sin hund løs, der hvor det er tilladt! Så ved man ligesom på forhånd at man kan risikere at støde på en løs hund.

Men jeg siger det samme som de andre. Hold nu jeres hunde i snor. Det er ikke alle der bryder sig om at støde på løse hunde alle vegne.

Kommentér på:
Jeg elsker løse hunde :S

Annonce