Jeg elsker løse hunde :S {{forumTopicSubject}}
Jaah hvor jeg bare elsker løse hunde
jeg er på forhånd IKKE glad for løse hunde da jeg engang blev bidt i armen af en shæfer (Staves) nå ligefør var jeg på vej op i vaskehuset for at hente mit vasketøj. jeg ser to ældre damer den ene går med en lille terrier i snor de går og snakker sammen (Polsk eller noget i den dur..ikke dansk) jeg når op til en rød bil og kan ikke se hvad der er bag bilen.. frem kommer en boxer fare lige hen til mig og springer op af mig jeg går videre kigger på damerne der bare går videre og råber "Få da din hund i snor" jeg får ingen respons overhoved da de sikkert ikke kan forstå hvad jeg siger..nå boxeren løber ned til dem og først der anser hun hunden. ikke noget med at holde øje efter hvad den laver mens den render bag hende :S jeg blev fandme forskrækket da jeg har det skidt med løse hunde i forvejen mit hjerte hoppede helt op i halsen på mig der
jan 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 284 Svar: 1.010
jan 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 284 Svar: 1.010
Mødte også en mand på vej over til bussen forleden dag med en løs hønsehund (en lille hvalp) han gik forbi mig bludselig vender hunden om løber ned til mig hopper op af mig og bider i mine bukser. manden kommer ned til mig og siger "Det må du godt nok undskylde det har han aldrig gjort før" Ja flot få nu bare den hund i snor.
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 1.338
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 43
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.220
Men jeg siger det samme som de andre. Hold nu jeres hunde i snor. Det er ikke alle der bryder sig om at støde på løse hunde alle vegne.
Jeg elsker løse hunde :S