Løse hunde! SUK! {{forumTopicSubject}}
En bøvs herfra!
Er simpelthen så træt af at støde på folks møghunde rundt omkring! Så sent som i dag ved en middagstid var jeg ved at tvære en grand danois ud på landevejen på min knallert... Eller... Det KUNNE jeg i hvert fald have gjort HVIS jeg var i bil, for den var ville ikke have været nem at se hvis man havde kørt lidt hurtigere når den står lige op til en skov og er brun!
Da jeg som barn er blevet jagtet på cykel af en vældig hidsig labrador ville jeg egentlig bare fortælle at det er rigtig ubehageligt når så stor en hund står og stirrer på mig når jeg kommer kørende med 30 km/t!
Jeg elsker hunde, men fremmede løse hunde, NEJ TAK!
jun 2013
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 524
Jeg mener så at damen jo kunne have placeret sig på lidt større afstand når nu det var på en stor plads
jul 2007
Følger: 15 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.427
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.012
Nu var jeg så opmærksom på den og havde i baghovedet at den måske ikke blev på fortovet, så fik da bremset op stille og roligt, men havde jeg gået ud fra at den ville stoppe op sammen med ejerne, eller havde vi ikke befundet os i en 40 km/t zone, så kunne det let være blevet mere dramatisk.
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.012
aug 2008
Følgere: 1077 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 2.754
Kender også en hund der selv kan åbne døre, men hun er aldrig stukket af, for ejer tager da sine forholdsregler.
jul 2007
Tucksen - njaaah.. Har overvejet det.. Men ærligt.. jeg gider ikke bruge tid på det.. Jeg har ikke bil, så jeg vil være afhængig af at en kan køre mig eller også skal jeg diskutere det med Falck.. Ved ikke om ejer så får en bøde hvis man bare hiver halsbåndet af den og ringer efter dem og de så scanner.. ?
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 172 Svar: 924
Jeg ringer forsigtigt med klokken, og hun vender sig bare om og smiler (de fylder stadig hele stien)
Hunden får så øje på Balder og stiller sig lige foran min cykel, jeg vælger at køre uden om og Balder løber den anden vej uden om...
Vis han havde vært i snor havde jeg enden kørt den anden hund ned, rykket min egen hund hårdt i halsen fordi jeg skulle bremse eller fanget hund samt hunde ejer med min egen snor...
Har også prøvet at en stor collie samt 2 hunde ejere har fulgt efter os da vi cyklet på vejen..
Det så bare sjovt ud
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 71 Hunde: 2 Emner: 339 Svar: 6.049
jul 2007
Løse hunde! SUK!