{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Fikseret på mad... {{forumTopicSubject}}

Ja - min Anna er FIKSERET... det er ALT hun ser lige pt... om det så er en flue du fodrer hende med, så ryger den også ned - alt alt alt -

Vores hunde får forskellige mad, og hver deres mængde etc - når de har spist - og evt. ikke spist op, tages skålen - og stilles så væk... til tider opdager Anna lige hvor skålen står - hvilket resultere i at hun stiller sig i nærheden og kigger på den - i TIMER... kalder man på hende rør hun sig ikk ud af flækken ( men tripper fordi hun ik kan tage sig smamen til at forlade det skønne syn, men jo godt ved hun skal komme ) - og kommer man hen til hende - gør hun deciderede tegn til at man skal få den skål ned på gulvet... eller hvis den står på gulvet- fx under trappen - så skynde sig at sige VÆRSGOD så hun kan smæske sig - !!!

Hun er blevet en smule overvægtig efter at hun fik p sprøjte ( mener det var i februar )

Kan det virkelig passe at hun i den grad får dobbelt appetit af en P sprøjte... ?! ?!

Det virker helt sygeligt...

HÅber at nogen har erfaringer de kan dele ud af -

Også... taber tæven sig naturligt ved stop af P sprøjte, eller skal der skrap diæt til... ?! ?!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fikseret på mad...
  • #1   19. jun 2006 Ja - men det er også slut med p sprøjter - hun har fået en enkelt og den sku fornyes her i August - men sådan bliver det ikke -
    Han hundene bliver sendt i bokse...

Selvom hun nu stadig er fit for fight... kan ik løbe Holmerne op... men kan tromle dem når hun så indhenter dem - Griner -

• #2   19. jun 2006 Hej Julie...min tæve reagerede NÆSTEN på samme måde da hun havde fået en p-sprøjte.

Hun stod godt nok ikke ligefrem i timer, men hun gik pludselig fra en kræsen småspiser, til en altædende grovæder.

Så ja, jeg har også prøvet det ;0)

Kommentér på:
Fikseret på mad...

Annonce