858 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Bamse blevet syet :( Bamse blevet syet :(

Idag skete det uheldige hvilket har fået mig til at søge nyt sted at bo.. Ashlan bed bamse.. så jeg måtte have ham til dyrlæge og syes smiley de havde fået en ben hver.. også gik Bamse ind på mit værelse og jeg lukekde døren Ashlan slugteshans.. men det var ikke nok.. han åbnede døren og for på Bamse smiley Jeg sparkede Ashlan væk fra Bamse.. (jaja, vil ikke have nogen beskeder om man ikke må sparke sin hund.. men i ville have gjort det samme).. også tonsede jeg ud i min søsters bil sammen medhende også kørte vi afsted. min dyrlæge er overrasket over at han ikke havde fået indre blødninger. men kun nogle sår hist og pist .. så bamse fik nogle små sting.. også var han okay.. nu ligger han på min madras.. og er helt døsig.. tør sku godt nok snart ikke det mere.. når deres hund er så mad fikseret smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bamse blevet syet :(
  • #1   25. jun 2008 årh stakkels bamse har da haft et par hårde dage + nogle dejlige regninger til moderen :(( håber han bliver bedre, og nej en anden gang skal i nok droppe mad når de to er sammen...

• #2   25. jun 2008 Hold da op... Sikker noget da!!! Kan godt forstå du vil et andet sted hen og bo.

• #3   25. jun 2008 Jah regningerne er det kommet nok af.. han ahr kostet mig 5000 smiley men det nu ikke så galt.. smiley jeg er bare lgie blevet fyret .. så min pung er tom <<, men min søster har heldigvis lånt mig til regningerne for nu.. ellers ville jeg ikke vide hvad jeg skulle gøre.. =) til dyrlæge var han kommet under alle omstændigheder..

heldigvis er han okay.. det er det der er vigtigst.. at han nok bare igen nu ikke kan lide store hunde må jeg arbejde med smiley

• #4   25. jun 2008 Stakkels Bamse... godt det ikke var værre...

• #5   25. jun 2008 Øv stakkels lille Bamse da..

• #6   25. jun 2008 væreste er.. at ashlan er en god hund.. en rigtig sød basse.. Men han bliver så hurtig jauloux (staves?) også kanhan slet ikke klare at bamse får noget mad fra hans mor.. og hun gav Bamse et lille ben.. også var ahn ved at blvie ædt.. det er også begrænset hvorlænge jeg tør gøre dette.. dette var lige en tand for meget.. bogstavligeste forstand.. vil sku ikke ofre min hund bare for at have et sted at bo smiley

• #7   25. jun 2008 hvems hund er den andens er ikke helt med

• #8   25. jun 2008 Det lyder ikke godt. Kan godt forstå du flytter.
    Synes Ashlan's adfærd er problematisk. Det var ikke en opførsel jeg selv kunne leve med.

• #9   25. jun 2008 Den andenbs hund er min søster som jeg bor hos..

og nej heller ikke her .. desværre men det er jo deres hund så jeg vil ikke rigtig opdrage ham.. siger nej til ham hvis jeg ikke vil ifnde mig i noget.. men det e r jo dres hund

• #10   25. jun 2008 Det er godt nok også en voldsom adfærd.
    Har selv oplevet en hund gøre nogen lignende, dog skete der ik noget, da ejeren hurtigt fik fat i sin hund, men det så meget voldsomt ud.
    Håber din hund er ok, men indtil du flytter, så sørg for ik at have mad i nærheden når begge hunde er der.

Kommentér på:
Bamse blevet syet :(

Annonce