{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

En super skøn dag {{forumTopicSubject}}

Vi startede dagen med at vågne op til hele madrasser ;O) en stor ting her i huset, da mindste pigen har en stor svaghed for disse.

Så fik jeg givet foder og de fik deres sædvanlige afslapning bagefter, kl 12 kommer min datter hjem sammen med en veninde, og da vi har spist forkost og hygget os lidt, tager vi alle tre hunde med på gåtur, der ligger den mest lækre skov bag os så en hund til hver og så derud af.

Vi fandt en "ny" sti at gå på ( en vi ikke har været oppe af før) og da vi havde gået i 30 min kommer vi op på hovedstien som vi plejer at gå på, så vi tog den retur og efter ca 1½ time landede vi hjemme igen, med tre trætte og vel tilpasse hunde som nu ligger og snorker i henholdvis deres seng og sofa.

Boss fik lov til at gå løs det meste af turen, hvilket han nød i fuldedrag.

I morgen kommer de ikke på tur da vi nok har gået 6 km i dag og der er udstilling søndag så de må godt være lidt friske ;O)

Og så håber jeg Lille Tutten er så træt at hun lader madrasserne overleve endnu en nat......

Ville bare lige dele det med Jer andre, og høre om der er andre der har været på skøn tur i dag i det dejlige vejr?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En super skøn dag
  • #1   9. sep 2011 Vi startede dagen med en tur på træningsbanen inden Zantos og jeg tog på arbejde ( jeg har ham med i butikken)
    For et par timer siden blev han hentet af min mand til en gåtur sammen med en kammerat og hans toller :o)

Og nu vil jeg også se at komme hjemad :o)

• #2   9. sep 2011 sikke da en omgang smiley det så hyggeligt når de synes de skal lave sådan noget.

- vi startede dagen med at tage bilen og kører i skoven, og gå i 1½ time, op og ned af bakker. vi mødte en hel flok skolebørn 4-5 klasse. Der sagde "neeej se det der er en chihuahua, det ved jeg for kender racen" skønt den bette altså er renracet schipperke med papire smiley haha .. godt de små er så dygtige smiley hehe .. det var skægt. Og så den næste "eeeej, se , den har mundkurv på den store, det sikkert for at den ikke skal bide chihauhau'en" ... NEEEEJ havde jeg lyst til at skrige smiley for søren unger. jeg grinte bare af dem, og smed et par godbider på jorden. alle tre vuffere stod pænt på række og kiggede på dem smiley
    hun har mundkruv på fordi vi overholder loven smiley

• #3   9. sep 2011 Skønt smiley

Vi er netop hjemvendt fra en lækker tur. En tur henover marker, ned i mosehullet, grave efter mus, den ene hul gav bonus, så der var sgu en mus, men den smuttede fra ham.
    Lige nu ligger han mæt og træt i sofaen på sit tæppe smiley

Kommentér på:
En super skøn dag

Annonce