hvilken skøn dag {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg vil bare fortælle hvilken skøn dag vi har haft det i dag alle sammen, såvel Nicki som os. Vi har været på Møn hos min kusine og hendes familie, de bor på en stor gård med kæmpe have. Vi har bare hygget os med masser af sol ( av mine skuldre, de er blevet lidt forbrændte ), god frokost og selvfølgelig rigtig godt selskab. Nicki har han BARE hygget sig. de har selv to hunde ( en gårdhund og en lab ) så dem har han jo virkelig hygget sig med, men også bare det at kunne tomse rundt, det har han virkelig nydt. og så har de katte, og dem fik han desværre også jaget lidt, men heldigvis er sådanne katte snue, så de løb bare op i et par høje træer. Han nåede også og få en over næsen af en kat, men så kan han lære det :o)
Derudover var vi ved stranden med alle 3 hunde, og de fik virkelig badet.
SUPER skøn dag :o) ( nyde billeder kan ses på min profil, billed nummer 13 og 14 )
Har i lavet noget spændende i dag?
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Luna og jeg har været ude og gå tur med vores faste søndagsluftere i formiddags.
Ellers har vi bare ligget på sofaen og set Touren.. jeg skal til at læse en lille bog om dominans og lederskab, og så tror jeg det er tidligt i seng, skal op på job i morgen, og synes jeg er dødtræt... nok varmen *s*
´Hvordan går det forresten med Nicki's ryg, Bolette?
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 1.825
Her har vi trænet "alene hjemme" og har været på marked...og hjææælp man kan ikke gå to skridt med en hvalp uden alle skal klappe....men heldigvis nyder Orla når folk vil snakke med ham*gg*
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Bianca har været til svømning sammen med Lizettes 2 chihuahua'er Nuggi og Nala.
Bolette er højløbsk, og jeg troede at Baloo ville være på mærkerne nu, men det er labben der ikke kan lade hende være. Han kan ikke parre hende, men han må ikke lægge poterne på ryggen af hende, det er hun for lille til.
Mon ikke Nicki er træt og veltilfreds nu.
Pas på solen Bolette, kender det alt for godt, men godt at få startet hjemmefra inden I skal til Thailand.
sep 2004
Følger: 57 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 643 Svar: 3.041
Ja skal nok passe på solen :o) normalt bruger jeg altid høj solfakta, men i dag glemte jeg den derhjemme og det er nu skyld i ømme skuldre og nakke, men tænker normalt meget over det
jan 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 40 Svar: 1.009
har lige været inden og kigge på dine nye billeder det se hyggeliget ud.... :o)
hvilken skøn dag