{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.635 visninger | Oprettet:

agressiv hund {{forumTopicSubject}}

Min veninde og jeg har lige hentet min søn i vuggestuen, har min hund samson med, så skal vi forbi to ældre herre der står og snakker den ene på cykel manden på cykel har sin hund stående ved sin side den sidder pænt og uden snor
den virker stille og rolig, da jeg så vil gå forbi med barnevognen begynder den at virke nervøs.
da min veninde som går med samson går forbi hunden farre den op og gør og bider ud efter min hund den jagter min hund hen over vejen (samson er i snor) min veninde følger med samson som blir helt panikken
han hader i forvejen hunde der gø´r.
manden på cyklen bliver KUN siddende på sin cykel og siger bare dumme køter,
da hans hund 4 gang bider voldsomt og agressivt ud efter min hund beder jeg manden tage hunden i snor, når den tydeligvis ikke kan finde ud af at begå sig uden og med andre hunde.
det vil manden ikke og siger det er en offenlig vej.
fortæller ham at netop derfor skal hunden være i snor, og han benægter.
blev simpelthen så gal så jeg fik sagt i min vrede jeg ville låsse til hunden hvis han ikke snart tog den til sig, men samson var simpelthen så bange og farerede rundt på vejen med halen mellem benene...

TÆNK HAN BARE BLEV SIDDENDE PÅ SIN CYKEL ARGGH


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  agressiv hund
  • #1   5. sep 2011 Hold nu op en klaphat! smiley jeg havde godtnok flippet skråt hvis det havde været mig! Sikken da en kæmpe nar! Det var sq næsten lige til en politianmeldelse!

  • #2   5. sep 2011 Jeg havde omgående optaget det med min tlf og ringet til politiet.. men sådan er jeg.

  • #3   5. sep 2011 jeg var os sindsyg gal men tlf lå i bunden af klapvognen og havde en hund der var skræmt og en dreng der blev så forskrækket og bange fordi den anden hund opførte sig sådan.
    sagde os hvis jeg nogen sinde så hans hund uden snor igen ville jeg melde ham lige med det samme...


  • #4   5. sep 2011 jeg var os gået helt amok hvis ikke jeg havde sønnen med men han er 2 år og jah syns ikke han skal se mig sådan , men tro mig var han ikke med havde jeg simpelthen jah nok fået låsset til hunden og straks ringet til panserne var toooset

  • #5   5. sep 2011 Har jeg oplevet mange gange efterhånden.....at folk ikke gider hente deres hund når de farer op til en, de er simpelthen ligeglade.
    Ikke nok med at de er ligeglade med mig og min hund, men de er åbenbart lige så ligeglade med deres egen hund. Meget sørgeligt.


  • #6   5. sep 2011 la vær at vise tænder: jah må de jo være og har så ondt af de hunde, det de mennesker der smadre det for os andre der har hunde der godt kan bebejde sig i det offentlige og med andre hunde uden problemer min feks har intet ondt i sig overhovedet,,,

  • #7   5. sep 2011 Sådan en idiot!! heldigvis har jeg ikke oplevet sådan noget og kommer nok heller ikke til det så længe det er Aslan jeg går med , selvom han har mundkurv på skal folk nok få deres hund trukket til sig. Men jeg er ikke i tvil om at osse her ude på bø landet ville jeg løbe ind i samme problem hvis jeg havde haft en mindre hund , forstår godt du er gal!!

  • #8   5. sep 2011 Keld. Nu er det ikke ligefrem små hunde jeg render rundt med og på trods af at mine tydeligt viser at de ikke bryder sig om den anden hund der kommer og godt kan se at det godt kunne ende galt og deres så ville tabe, så får det dem altså ikke til at lette numsen. Så hvis man tror man er fredet for den slags fordi man har store hunde, så kan man godt tro om igen smiley

  • #9   5. sep 2011 Kæft et svin. -.-

  • #10   5. sep 2011 La vær at vise tænder,hvis du ik ka bide fra dig

    nej man kan jo ikke kalde dine hunde for små ;D

    Men jeg er ret sikker på jeg ikke kommer til at opleve det her hvor jeg bor , er en lille by , alle ved hvem Aslan er . Og de ved han ikke kan li andre hunde kommer hend til ham når han er i snor , og de ved han er køns aggressiv.Vi har kun en her i byen som nok er ligeglad , en jæger med en Kleiner münsterländer som er meget aggressiv


  • #11   5. sep 2011 skal lige tilføje at ham jægeren kun lufter sin hund i hunde skoven , så ham kommer jeg heller ikke til at møde , lufter aslan i skoven uden for , må se om jeg gider blive ved med det , kommer an på hvor meget larm og kørsel der bliver fremover (Østerild)

Kommentér på:
agressiv hund

Annonce