Den værste gå-tur... - Flora {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg har gået mange slemme ture. Har gået i silende regn, meter høj sne, er blevet overfaldet, og hunden er løbet fra mig, men har aldrig gået en så slem tur, som jeg har i disse dage, og som jeg desværre kommer til helt til næste fredag igen.
Flora har nemlig skadet poten og er klipset sammen. Hun har fået stor forbinding på og er på antibiotika...
Hun tager det super pænt, rør ikke forbindingen og sluger pillerne med det samme.
Men hun er så glad for at bevæge sig, og jeg kan kun gå en lille tur med hende nu ellers begynder hun virkelig at halte, og jeg må slet ikke være på stranden med hende. Hun forstår det slet ikke og vil så gerne ned på stranden.. lille vuf.
Det er helt forfærdeligt at se hende halte, og hun er blevet lidt ynkelig. Altså hun er glad nok, men hun er virkelig pivet og helt sindsygt puttesyg! Hun står bare og piver til man putter med hende...
- Og når ja, oven i hatten har hun måske allergi..
Har i også prøvet at have syg hund, så i skulle begrænse det kære dyr Det er hårdt...
Bare et lille tude-indlæg fra mig af, efter en hård gå tur.
maj 2005
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 235 Svar: 2.568
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 138 Svar: 534
Bare man kunne fortælle dem at det er jo for deres eget bedste smiler
maj 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 243
Palle - vi laver en masse stimuleringslege, hun keder sig ikke, men hun er bare en hund det har behov for at løbe(: - Men vi træner tricks, ligger godbidder under kopper osv..
- Vi kan desværre ikke sprede hendes mad ud i haven som vi plejer, for hun skal have plastickpose på og alt muligt før hun må gå ud...
Men hun ser ud til at klare den, det bliver spændene at se om såret er pænt når hun får forbindingen af!(:
Den værste gå-tur... - Flora