{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Den VÆRSTE udstilling.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har været til.. Var så stresset.. havd bare lyst til at sætte mig ned og tude.. og var ved det rigtig tit.. :'o( suk..

Det startede med at vi skulle møde en der hedder Kirsten med Norsk buhund på Fyn ved Aarup afkørslen og vi kan ikke forstå for de bliver af de kom så 20 minutter forsinket .. men det var der så ikke noget at gør ved.. Mig og Pernille ind i Bilen også afsted..
lige lpudselig kommer Kirsten i tanke om at hun har da glemt og slukke starin lys hjemme ved hende.. men hun gad ikke vende om så vi kørste videre.. så som sædvanlg ja kom der en lille diskution i bilen og Kirsten var lige ved at begynde og tude.. hun gad bare ikke mere.. det havde bare været en Lorte dag og hun havde kun sovet 2 timer i nat..

Nå vi når frem til udstilling fuldstændig stresset op.. vi får hundene ind.. også skal vi klippe negle på en af hundene.. jeg skulle klippe dem og hvad gør jeg ?? klipper dem for langt ind så det bløder .. og vi havde ingen Katoffel mel til at stoppe det.. så det måtte hendes mand kører efter og vi kunne ikke stoppe blødningen.. men fik det til sidst til at stoppe lige inden hun skulle i ringen.. vi var den første race der skulle på.. Der var SÅ meget stres.. hun kunne ikke svarer mig på hvem der skulle gå med hvem.. hun havde taget 4 hunde med ( hun skulle have haft 5 med) Men hun lod den ene blive hjemme.. hun havde tilmeldt Avlsklasse + Opdrætsklasse men jeg havde sagt mig og Pernille IKKE kunne hjælpe hende i stor ring med opdræt fordi der havde vi en anden vi skulle hjælpe..

og hun havde sådan en mani om at bordet skulle dækkes inden udstillingen startede... så vi fik sat bore op og stole osv.. og hun gik i gang med at dække..
Vi kom ENDELIG ind med hundene.. jamen jeg var så ***** SUR var fuldstændig væk.. havde bare lyst til at sætte mig over i hjørnet og tude brøle.. var helt nede..

Nå jeg gik så da buhunde havde været inde for jeg havde nogen finske Lapphunde jeg skulle udstille..
Der kunne jeg godt se at hun ikke var helt tilfreds med mig.. men hvad skulle jeg gøre.. jeg havde også en anden aftale.. det gik så heldigvis godt med lapphundene og der var intet stres eller noget.. skøønt så kunne jeg falde lidt ned igen.. men var helt oppe og gøre har aldrig set mig sådan før.. det har bare været en RIGTIG Lorte dag..

Men Pernille blev da Bedste juniorhandler og blev også Årets Juniorhandler i spidshundeklubben.. så jeg hujede og hajjede af hende.. ;o))

også har jeg lige fundet af nu her da jeg kom hjem at jeg har slået et styke af min fortand.. så jeg må en tur til tanbdlægen på mandag og HADER Tandlæger.. :o(

Håber ALDRIG jeg kommer til at deltage i sådan noget igen.. var SÅ ked af det.. :'o( puuha det var bare så hårdt for mig..

Nå skulle lige ud med det.. bær over med mig.. *G*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den VÆRSTE udstilling..
  • #1   9. dec 2006 Øv da....sikke en dag :o)

Knus herfra.

• #2   9. dec 2006 Jo mon ikke.. er så skuffet .. netop fordi jeg sådan havde glædet mig til denne udstilling så længe. også går den bare helt galt.. men jeg skal også lade hver og stresse mig sådan op.. :o(

• #3   9. dec 2006 Åh, Skilotte - stress og udstillinger det går altså ikke godt sammen. Det er bare bad luck, for dagen bliver jo ødelagt inden i overhovedet når frem. Så det er hårde odds du har været oppe imod i dag, og når stress tager over, så tænker man ikke rationelt.

Jeg kan godt forstå du mest har lyst til at tude over dagen, især fordi jeg ved du er en god handler, men når betingelserne ikke er til stede, så kæmper selv den bedste forgæves.

Vær bare sur og gal, så du kan komme ud med det, så det er fint du deler det med os. Men du ved jo også at du vender stærkt tilbage, og det ved jeg også at du gør.

Jeg kan heller ikke klare stress, og vores årlige juleudstilling med 50 hunde tilmeldte i alle klasser (den 25.11). begyndte heller ikke på den bedste måde. Så jeg var stresset da jeg skulle ind med Bolette, min baby. Derfor var jeg også meget overrasket over at det gik så godt, og at jeg vandt konkurrencen "udstillingens bedste handler". Det var fedt, for jeg har virkelig trænet hårdt igennem 3 år, for bare at få styr på det. Nu giver det pote, og det var endda med Bianca som kun er knap 9 mdr. Så selvom alting virker "dumt", så kommer der altså også belønning. Det er det der driver værket.

Op på hesten igen....

Gitte

• #4   9. dec 2006 Netop gitte.. jeg er rigtig skuffet over mig selv..
    Fordi jeg plejer normalt ikke at stresse mig så meget.. men det var helt galt idag.. og den værste udstilling jeg har været til nogensinde.. og vil aldrig opleve det igen..

• #5   9. dec 2006 Skiilotte (undeskyld stavefejl i dit navn før). Du har jo ikke haft de optimale betingelser, og du var udenfor indflydelse på det gik i "fisk" - lad være med at bebrejde dig det. Du har absolut ingen grund til at være skuffet over dig selv.

Du tager dit "arbejde" dybt seriøst, bryder nogle grænser (her tænker jeg på flyveturen til Norge) og arbejder ud fra de betingelser du bliver budt - mere kan du altså ikke forlange af dig selv - jeg synes du har grund til at være stolt af dig selv.

Som min mand sagde til mig den gang Baloo fik en 3. præmie - ja 3. præmie - "tror du alle de andre 25 dommere har taget fejl" - nej men det er desværre ikke altid det går godt, "that's life".

Gitte

• #6   9. dec 2006 stakkels Charlotte - synes ellers du så så glad ud da du gik med din akita ? du er ikke den eneste, der havde en møgdag !!! hvis det er nogen trøst .........

• #7   9. dec 2006 Gitte - ja jeg må bare videre.. og lade hver og tænke på det der skete idag.. for det er første gang det er sket og det sker ikke igen ( håber jeg ikke ) og når jeg engang får mine egne hunde bliver det nok ændret for så har jeg ikke så meget tid til andre mere.. har også tænkt at sige nej til nogen når folk spørger for jeg kan ikke klare det.. jeg har nok i forvejen på DKK.. og jeg løber jo rundt men har aldrig været så stresset som jeg var idag... ;o))
    Men er heldigvis kommet i godt humør igen.. ;o))
    Og jeg giver ikke hende Kirsten skylden overhovedet.. for det var min egen fejl.. og ja den må bare rettes op.. ;o))

• #8   9. dec 2006 Pia - var jeg også MEGET.. vi troede ikke han var tilmeldt så da jeg kiggede i katalogen senere på dagen så jeg at det var han så jeg måtte hen og ringe til min mor så hun kunne komme med ham.. og det gjorde hun og blev overlykkelig da jeg hørte han godt måtte stille op som den sidste race så.. for han var den eneste.. ;o))

• #9   9. dec 2006 Pia - hvordan gi kdet enlig jer.. så der var en i Barn og hund med Kira kan det ikke passe ?!

• #10   9. dec 2006 hej
    knus og kram fra cacy og mig håber din næste udstilling bliver meget beder.....

• #11   9. dec 2006 Kira fik en 3. præmie !- alt var forkert ved hende ......... og de 2 andre tæver fik 2. præmier - Nu er jeg træt af østeuropæiske dommere .......I barn og hund blev Kira udstillet af Lonnie, der til daglig går ture med hundene -

vel hjemme var jeg ved at tage bure ud af bilen og en kattekilling var her og der og allevegne - ved ikke hvem, der ejede den - og var bange for at hundene ville tage den - da jeg skulle parkere bilen smækkede jeg døren, der ramte, troede jeg noget jeg havde i min jakkelomme - men det var killingen, der prøvede at hoppe ind i bilen og jeg knækkede nakken på den med bildøren :-(((((((((((((((((((((((( jeg har det så dårligt - er vred på ejerne, der ikke passede deres killing og udsatte mig for denne situation - der er dage hvor jeg hader mig selv

• #12   9. dec 2006 Godt at I fik udstillet jeres egen hund ! er ked af at høre det var så stresset for dig - du vil jo gøre det så godt for alle -

• #13   9. dec 2006 Pia - Trist.. lyder da heller ikke lige så fedt..
    vi fik heldigvis ikke 2 præmier eller 3 præmier men fik første også 2 vinder eller noed. :o/

Kommentér på:
Den VÆRSTE udstilling..

Annonce