Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tør hud
  • #1   15. jun 2006 af min erfaring så ja det kan de godt.. og de kan få for lidt fedt via kost som gør at den også får tør hud.. jeg bruger typisk panthenol når min har tørre pletter.. men når hun har noget nyt plejer jeg lige runde min dyrlæge for at være sikker på det ikke skulle være noget jeg bør være ekstra opmærksom på.. håber ozzy får hurtig bugt med de pletter.. hilsen fra frejas mor smiley

• #2   15. jun 2006 Ja det er helt hvidt og tørt, nu er han jo ikke så gamle 2 år i morgen, men vil prøve salven og se om det virker.

• #3   15. jun 2006 Hej Nette
    Tak han får ikke så meget mad ind da han ikke er nem at får mad i, så måske for lidt fedt.
    Plejer også at runde dyrelægen hvis der er noget nyt som der desværre er tit, men tænket det kunne være rart med en uge uden besøg hos dyrelægen hvis det bare er tør hud.

• #4   15. jun 2006 ja det er forståeligt nok. det kan jo hurtig blive en dyr fornøjelse. *SS* hvorfor jeg bruger panthenol og ikke kopattesalve er fordi af hvad jeg har fået fortalt er panthenol også er bakteriedræbende så hvis der er bakterier i revnerne i det tørre hud hjælper det også der. har fået fortalt at det er kopattesalve ikke.. men ved så ikke om forskellen skulle være så stor i praksis. jeg har bare lyttet til det råd og brugt det siden *SS* når min freja ikke vil spise plejer jeg at lokke ved at putte noget almindelig leverpostej blandt maden. kan blive en dårlig vane men er yderst effektiv når hun er i "sultestrejke" *SS*

• #5   15. jun 2006 Nete
    Ja må sige han har været dyr i lægeregninger.
    Er der en crem men kan købe i håndkøb.
    Jeg har også prøvet leverpostejsmadder det virker nogle gange og laver også ris og kylling men heller ikke det virker han spiser ikke engang der halve af hvad han skal have kcal mæssigt.

• #6   15. jun 2006 panthenol købes i håndkøb på apoteket. mht maden har jeg desværre ikke flere råd... men muligt andre har smiley

• #7   15. jun 2006 Nete :
    Tak prøver at købe det, ang maden har vi prøvet alt i snart 2 år så har lidt opgivet at det blivet anderledes smiley

• #8   15. jun 2006 Vi køber gerne ansjoser og blander en enkelt i foderet! Det stinker så dejligt! ADDER

Ellers er tun, sardiner og kippers heller ikke noget man skal kimse af! smiley Prøv jer frem

Kommentér på:
Tør hud

Annonce