{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.626 visninger | Oprettet:

Kontakt lukket kennel? {{forumTopicSubject}}

Hej!
Min familie og jeg købte vores franske bulldog ved en kennel i Aulum. Nu viser det sig så, at ejeren senere er død, og familien har lukket kennelen og sat deres hus til salg.
Nu er det så lidt svært at finde ud af at kontakte dem.
Jeg ville høre om andre kender til kennel FIFI, Hodsagervej, Aulum.
Er der nogen der evt. har en e-mail eller lign på dem?
(Inden nogen kritiserer kennelen, så vil jeg bare sige, at vi har været meget tilfredse med vores hund. Så undlad venligst at kritisere kennelen - det er ikke meningen med dette indlæg)

Heidi smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kontakt lukket kennel?
  • #2   12. aug 2011 Hvorfor vil I have kontakt? hvis ejeren er død og I ikke kan finde kontakt, så eksisterer kennelen jo nok ikke længere

• #3   12. aug 2011 forstår det heller ikke ... kennelejeren er død, så er der jo ikke rigtig noget at kontakte

• #4   12. aug 2011 Kennelejer er død = ingen kennel. Hvem er det lige du vil kontakte?

• #5   31. okt 2012 Sent svar..
    Hvorfor jeg vil kontakte dem er en privatsag(ikke for at være skrap eller sur), og spørgsmålet gik på om nogen havde mail eller anden kontaktinformation på dem... Men tak for svarene! smiley

• #6   31. okt 2012 En kennel er jo ikke noget uden den/de personer der driver den. Og når den person der stod for kennelen ikke er her mere, så er der i princippet ingen kennel. Hvis det er noget du mener at hans arvinger kan svare på og du ved at huset er sat til salg, så kunne du evt. kontakte ejendomsmægleren og høre om han ville hjælpe med at videre formidle en besked fra dig om at arvingerne gerne må kontakte dig. Jeg ville ikke have de store forhåbninger om at du kan få et svar, hvis spørgsmålet vedrører selve avlen og linierne - det er slet ikke sikkert at de har interesseret sig nok for den del til at kunne svare, men det er da et forsøg værd.

• #7   6. nov 2012 Tak for svaret! smiley
    Det er også for sent nu, da vi har hørt at alle hunde er aflivet, undtagen "deres egne". Vi ville nemlig gerne have købt vores hunds mor, da vi hørte at de lukkede kennelen og hundene skulle aflives.
    Det er noget møg, at så mange hunde skulle aflives!

Kommentér på:
Kontakt lukket kennel?

Annonce