{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.266 visninger | Oprettet:

det opdræt vi ikke må nævne navnet på {{forumTopicSubject}}

Så er jeg tilbage og jeg har brugt tiden på noget fornuftigt. Har fulgt en del med¨på sidelinien og tak til alle dem med søde ord. Jeg har taget kontakt til DRU og DKK angående den kennel vi ikke må nævne navnet på. Jeg fik ideen til dette indlæg fra kattegalleriet hvor der var en der lavede et indlæg uden at nævne navne. Så jeg regner med at det er iorden at jeg også gør det. Det sidste jeg er interesseret i er at blive frosset igen fordi min kontakt til jer andre hunde ejere har stor betydning for det der nu skal ske.
DRU kender godt til det pågældne opdræt og har fulgt det længe. Der har også været poloitianmeldelse, men så længe hundene har vand, mad og læ kan de ikke gøre noget. Jeg har lavet et aftale med DRU om at jeg vil hjælpe dem med at samle informationer til at køre en sag imod, dem og til at få dem ekskluderet fra alle avlsforbund og helst lukket helt.
Har du derfor købt hund på dette sted eller kender du nogen der har så må i meget gerne kontakte mig. Det kommer ikke til at koste jer noget andet end det dyrlægen tager for at printe udskrifter ud af erklæringer og lign, plus hvis I har billeder. De gør meget ud af at holde det så anonymt så muligt og der vil ikke blive udstillet nogen.
Så hvis i har spørgsmål, eller har beviser imod dette opdræt, er i velkomne til at kontakte mig, da jeg så vil være direkte led imellem jer og DRU. I må også gerne komme med spørgsmål, så skal jeg svare så godt jeg kan, eller finde svaret. Det kan jo også være i ikke fangede navnet og det kan i også få svar på. Her er min mail adresse freydis1999@hotmail.com
hilsen Sille

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  det opdræt vi ikke må nævne navnet på
Kommentér på:
det opdræt vi ikke må nævne navnet på

Annonce