{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

fra 2 til 3 hunde alene hjemme {{forumTopicSubject}}

vi har to hunde på lidt under 4 år, en steriliseret tæve og vores han hund. De er alene hjemme sammen når vi ikke er hjemme og der har aldrig været problemer. De kan også være alene hver for sig uden problemer. Nu har vi fået en hvalp en lille tæve hun er 4 måneder, ville i turde lade alle 3 hunde være alene sammen? Eller ville i skille hundene og lade den lille ny være alene alene?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fra 2 til 3 hunde alene hjemme
  • #1   6. aug 2011 Jeg ville skille hundene ad og lade den lille være selv alene... Både for at den får lært at være selv, men også for at der ikke skal ske den noget i selskab med de voksne hunde - hvalpe KAN jo være utrolige belasende ind i mellem for en voksen hund :0)

  • #2   6. aug 2011 Altså vi har jo fået en lille GD hvalp her i maj måned og den går bare sammen med vores 2 andre smiley uden problemer

  • #3   6. aug 2011 Mine 2 hunde går sammen med alle vores gæstehunde uden problemer. Der er ingen der bliver skilt ad.

  • #4   6. aug 2011 jeg har også en hvalp på 6 mnd, som går sammen med de andre 3, uden problemmer.Syntes det er synd at skille dem af

  • #5   6. aug 2011 de to "gamle" leger heller ikke når vi ikke er hjemme (tror jeg da ikke) de ligger altid og putter foran døren når vi kommer hjem smiley og vi har altid holdt på at leg foregår i haven eller andre steder bare ikke indendørs. Igår var vi så væk lidt for at se og høre udefra hvordan det gik. vi lukkede den lille fra de andre, det resulterede i at hun hylede og de to andre var så stressede af det da vi gik ind igen. Så overvejer at prøve at se hvad der så sker når vi går hvis de alle tre er sammen. jeg har bare hørt så mange historier om når to tæver er alene og begynder at slås.

  • #7   6. aug 2011 hvalpen er en engelsk bulldog. så det er jo ikke en lille "skrøbelig" nips hund. Men vi ar jo også en bullmastiff på 65kg og ja men det er som sagt ikke ham jeg er bange for. det er mere det med at lade to tæver være alene. nogen der har erfarring med det?

Kommentér på:
fra 2 til 3 hunde alene hjemme

Annonce