{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
360 visninger | Oprettet:

Morgenfrisk hund {{forumTopicSubject}}

min basenji han, Mickey, er alt for morgenfrisk ! de sidste 4 morgener er jeg vågnet ved at han ville ud ................ troede først han havde dårlig mave men det var ikke tilfældet - han ville bare ud og se solen stå op og høre kaninerne spise morgenmad ........... og jeg kan jo ikke kun tage ham ud, de 2 andre skal også med - så jeg har set solen stå op de sidste mange morgener hvilket har været meget smukt men må indrømme, at det tærer på een ikke at få sin fulde nattesøvn -
Så er det jeg vil spørge om det kun er Mickey der er til det her morgenhalløj ? Jeg har aldrig haft en basenji, der stod så tidligt op og vil ud .... resten af dagen slumrer han kun afbrudt af gåture og spisning

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Morgenfrisk hund
  • #1   14. jun 2006 Jazzy er meget morgenfrisk. Men det er fordi at hun elsker at holde øje med de fugle vi har i haven. Vi har solsorte og en masse mejser (eller noget i den stil). Vi har reddekasser som fuglene tonser ind og ud af alt i mens en lille Jazzy holder øje med dem midt på plænen :0)

• #2   14. jun 2006 Monique er hverken A eller B hund, hun står helst sent op og tidligt i seng igen!!
    I hverdagene er hun dog oppe kl.6 som os andre, men når ungerne er afleveret og hun har fået sin morgentur.. tjaa så smutter hun op i seng igen. Hun går som regel i seng ved 22tiden.. i weekenderne når klokken er deromkring stiller hun sig hen foran mig og kigger bedende i et par minutter, og så lunter hun op i seng!!

• #3   14. jun 2006 Pia: Vil du ikke lige svare i den anden tråd, omkring Polen.

• #4   14. jun 2006 Normalt elsker en basenji at ligge og putte sig og vil helst først stå op når morgenmaden er klar og serveret .......... men ikke Mickey, der som sagt står op
    kl. 04.30 - Jeg må nok se i øjnene, at Mickey er en hund, der kan lide de tidlige sommer morgentimer, modsat de 2 piger og undertegnede ....................

• #5   14. jun 2006 Jo - Polen .................... ?

• #6   14. jun 2006 ha sådan HAR tyson ox været og det stod på i nogle mdr. i vinter halvåret! det var bare ikke sjovt, kan jeg godt sige jer... men det er overstået kapitel, hvertfald indtil vider... så nu nyder jeg min søvn.. smiley for man ved jo aldrig om han begynder på det igen, en eller anden dag.

• #7   14. jun 2006 heldige dig at Tyson er stoppet med det morgenhalløj .......

• #8   14. jun 2006 ja tak er os glad for det... det tar hårdt på en når de lige pludselig begynder på sådan noget...både psysisk og fysisk synes jeg... det er sgu en hård kamp!

• #9   14. jun 2006 Står op hver morgen kl 05.00 og Lukker Amanda ud og katten ind .
    Også i weekenden......men der lader jeg som regel bare terassedøren stå åben og lister så selv i seng igen , er trods alt skønt at sove lidt længere engang imellem når man ikk skal på arbejde *s*

Kommentér på:
Morgenfrisk hund

Annonce