{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Hunde om morenen {{forumTopicSubject}}

Lige lidt nysgerrig.. Hvad tid forventer jeres hund(e) at i står op?

Kayser (schæferhund) vækkede os kl 7, ikke et sekund senere!
Det var ikke nok at NOGEN stod op, det skulle være moar, og så skulle der leges, gåes tur og hvad har vi..

Kaoz (Flabox (blanding)) sover til kl 14 hvis ingen atår op (ja det sker ikke ligefrem, så det er lidt et gæt).
Han er ingen morgenhund, og gider altså ikke det helt vilde om morgenen; tisse og så hjem og knurre på sofaen et par timer *fnis*
- Skal lige siges at han bliver gået med 3 timer om dagen fordelt på 4 ture, godt være han ikke er morgenfrisk, men det kommer hen ad tidlig eftermiddag ; )

Hvornår står din hund op? Og hvor aktiv er den?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde om morenen
  • #1   8. jul 2009 Vores hunde sover bare, så længe der ikke sker noget. Selv når min kæreste kommer hjem fra nattevagt, og jeg står op for at gå på arbejde. Så sover de bare videre, indtil der sker noget smiley

• #2   8. jul 2009 Min hund er ikke stået op endnu...
    Så længe, der er nogle, der sover, gider hun ikke at stå op.

• #3   8. jul 2009 Min står gerne op halv 6 - 6. Mega tidligt. Han vandrer rundt indtil der er nogen der står op. Ofte stikker han hovedet op i sengen og slikker en i nakken eller på nogle tæer der stikker ud under dynen eller hvad han lige kan find på for at vække nogen stille og roligt- hehe... og så bliver han super glad og endnu mere frisk hvis der er en der reagerer!!!

Han er simpelthen blevet for vant til at han skal og og røgte køerne inden halv 7.... det er lidt øv hvis man har en weekend hvor man kan sove længe...

• #4   8. jul 2009 Zif snorker så længe der er ro, men hormonbøffen (Zofi) vågner kl 8 og bliver hun ikke lukket ud tisser hun på måtten.....;o(

• #6   8. jul 2009 Har vænnet min hvalp til at sove længere. I starten kunne hun stå op 6.30-7.30.

Nu kommer hun om morgenen ind og kigger til mig og er jeg ikke klar til at stå op lægger hun sig og sover eller tygger tyggeben på et lammeskindstæppe ved min seng. På gode dage venter hun til jeg står op andre dage kan hun godt sige at nu skal hun altså ud når kl er 8.30 smiley

• #7   8. jul 2009 Hvor er det sjovt at hunde er så forskellige med deres morgenrutiner =)

• #8   8. jul 2009 Åhhhhh ham Kaoz.......suk.....♥♥♥

• #9   8. jul 2009 willum begynder at møfle rundt ved 8 tiden, tessi sover indtil der er aktivitet i huset, så går hun lige en runde i haven også ind i kurven og snorke videre.

• #10   8. jul 2009 Pepsi ( 6 måneder ) vågner kl 04.30 og så skal han lige ud i haven og tisse. Så sover vi til 05.15 når mit vækkeur ringer... Så kigger han mega fornærmet!! SKAL VI OP?? Han går med ned og spiser lidt og så hygger vi. Om morgenen hygger vi bare i haven. Ikke noget leg inden han skal være alene. Vi laver som regel nogle gemme-guf øvelser eller lign. og så sover han igen når vi kører.

• #11   8. jul 2009 uha Noddie er en sovetryne.. han står først op kl 11 for så at gå ud og tisse, for derefter at sove videre i sofaen *G* han er ikk særlig meget vågen..

han mener så også selv at han bestemmer hvornår vi skal i seng om aftenen, imellem 22 og 23 står han for enden af trappen og kigger på mig for at lokke mig med op og putte hehe:)

• #12   8. jul 2009 Min dejlige Nikko, vågnede når kæresten stod op kl. 06.30 og så kom han op i sengen til mig. Der snorkede han videre indtil han løftede ham ud i bryggerset og fik snor og halsbånd på, ved 8-tiden. Hvis jeg ikke holdt ved ham i bryggerset, så spænede han op på 1. salen og op i sofaen, og smed sig om på siden med lukkede øjne når jeg kom op for at hente ham. Han elskede at sove længe om morgenen.

Resten af dagen var han dog helt klar til at gå tur smiley Det sjove er, at når han blev passet af mine svigerforældre, så vækkede han dem altid mellem 5 og 6, der nægtede han at sove længe smiley

Cooper er bare hvalp, så han vågner mellem 0530 og 0600 og skal ud at tisse og have mad, og så vil han gerne op at sove videre smiley

• #13   8. jul 2009 Der er nogen, der kan hva? Min Celtia - 2 år -går ikke ind for at sove, når det er lyst.

Nu står jeg meget tidlig op til daglig, så det er ok, men det er knap så sjovt i weekenden.

Jeg starter altid dagen med at gå tur, måske derfor har de fleste af mine hunde været morgen friske, men i øjeblikket kan jeg mærke at Havanna er mindre livlig på de tidligere morgenture i forhold til de lidt senere i weekenden.

• #14   8. jul 2009 Jeg aner faktisk ikke hvor længe Luna ville sove, hvis vi ikke havde Oliver..

Men vi står jo op kl 5.30 i øjeblikket - i hverdagene - og der hopper Luna ud af sengen og er frisk og frejdig. I weekenderne sover vi vel til ved 7-tiden, hvis vi får lov for skrigeballonen

• #16   8. jul 2009 Bella står op når jeg står op, der er ingen faste tidspunkter.

Trunte derimod sover til den sidste står op, er der en der er syg og ligger i sengen hele dagen - ja, så gør hun altså også.

• #17   8. jul 2009 Fie er A-hund og er som regel oppe ved 5 tiden, tit kommer hun lige ned og jeg tager så lige en time mere efterfølgende....

Men jeg er også a-menneske, så det hænger vel sammen, Fie har jo aldrig været vant til at sove længe *GG*

• #18   8. jul 2009 Camilla. H
    Zif er lige som din Trunte....hun sover når der er den mindste mulighed for det og meget gerne hele dagen (ugen) hvis der er nogle der er syge...he he....

• #19   8. jul 2009 Vi har heller ikke sovet længe i al den tid, jeg har haft Luna

• #20   8. jul 2009 Mynte kunne sove hele dagen kun afbrudt af et par tisseture om nødvendigt...
    Ofte sover/blunder hun til jeg står og skal ud af døren, så må jeg vække hende for at få hende med ud og tisse af. Hvor efter hun umiddelbart lægger sig til at sove igen...
    Når man kommer hjem så følger hun helt og addeles ens egen rytme, er jeg aktiv, er hun det også. Er jeg optaget af læsning, ja så tuller hun rundt og underholder sig selv.

Men det er ikke for Myntes skyld, vi står ud af sengen om morgenen...

• #21   8. jul 2009 Vores hunde er B-hunde, ligesom deres moar er B-menneske smiley

• #22   8. jul 2009 Mickey er den absolutte b-hund og det er sjældent at han gider stå op, medmindre der sker noget.

Når vi vågner, åbner vi altid soveværelseshavedøren. Mickey er så ligeglad. Han sover bare videre... Mens Laddie fiser op og løber ud i haven, når døren bliver åbnet.
    Og nogen morgener kan han finde på at begynde at pjevse kl. 6-7 stykker, for så skal der ske noget...

• #23   8. jul 2009 I øjeblikket arbejder jeg kun lidt, og oftest om aftenen.. Dvs. at jeg sover længe.
    og Bassen sover bestemt også længe!

jeg kan snildt sove til kl. 14 og hun forsøger IKKE at vække mig..

hvis jeg står tidligt op, bliver hun liggende i sengen, og mener bestemt at jeg er mentalt udfordret siden jeg pludselig er oppe omkring 8-9-10-tiden..

Når vi er i sommerhus, er hun til gengæld superfrisk!.. Der vil hun gerne op omkring 8-9-tiden, og det er altså lidt tidligt når man har ferie, og plejer at sove til min. 12..

• #24   8. jul 2009 Yuki står op når jeg gør uanset tidspunkt

• #25   8. jul 2009 Mine vovser vågner mellem kl 9 og 9:30 hver dag. Men skal lige siges at de begge går i seng frivilligt ca kl. 22-23 hver aften... Uden at manden eller jeg følger med.

• #26   8. jul 2009 Både Reiki og Gaia sover til jeg står op -uanset om det er kl 6 om morgenen eller først til middag.
    Men så snart jeg er stået op, er de osse begge to klar. Så skal der gåes morgentur, leges lidt osv.

• #27   8. jul 2009 Ha ha hvor er jeres hunde bare herlige.
    Jeg står op, cæsar sover videre. Når far står op og køre på arbejde så kigger han ikke engang ud over kurven. Når jeg står op kan det dog nogen gange ske at hunden forvilder sig ud og står og gaber og roder lidt rundt i tæppet i kurven, men han kan snilt holde sig til klokken 13-14 hvis jeg ikke smed ham ud og tisse eller slæbte ham med nogen steder hen.

• #28   8. jul 2009 Hummer ville sove altid hvis han fik lov tror jeg...

Jeg står op hverdag kl 7... og bliver nød til at begynde at kalde på ham mindst 15 min. før jeg går ned med ham... ellers er han ikke til at drive ud!

Så jeg går og tuller lidt rundt og kalder på ham, alt imens jeg kan høre han ligger og møffer inde i sin kurv... også til sidst kommer han.. smiley

• #29   8. jul 2009 Min ligger ved siden af min seng indtil jeg står op, også hvis sønne er hjemme og rumsterer i huset om morgenen/formiddagen, eller til jeg kommer hjem over middag, når jeg har sovet hos kæresten. Hun er B-hund ligesom jeg er B-menneske med stort Å. Det er kun hvis sønne er hjemme og han finder snoren og kalder på hende for at gå en tur, at hun reagerer før jeg er i på benene *GG*
    Det skal så siges at vi ofte går sidste tissetur kl 2-3 om natten.

• #30   8. jul 2009 Det var faktisk lidt sjovt engang min nabo/veninde (som flere gange har passet hende) skulle komme og lufte Keesha en aften og så igen om formiddagen, fordi jeg var til noget familie-tam-tam. Da hun kom kl 8 om morgenen for at lufte hunden stod Keesha bare og gloede søvnigt på hende som om hun sagde "nej, det kan du da ikke mene - allerede!" ;-)) Ellers plejer hun at hoppe og springe når hun kom og tog snoren

• #31   8. jul 2009 Kia sover når jeg sover og er frisk når jeg er frisk. Super fin deal :o)

Kommentér på:
Hunde om morenen

Annonce