{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

undvære sin hund {{forumTopicSubject}}

kender I det at man kan savne sin hund allerede inden man er taget afsted..

Har nu haft Nova i 2½ måned og skal have hende passet fra fredag morgen til lørdag eftermiddag, og jeg savner hende allerede.... skal til fødselsdag i den anden ende af landet og har slet ikke lyst, vil meget hellere nulre rundt og snakke med min hund... egentligt er det jo dumt at have det sådan, men sådan er det nu engang, ville helst være sammen med hende hele tiden, drømmer også om et job hvor man kunne have sin hund med, det må være dejligt ....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  undvære sin hund
  • #1   29. jul 2011 Sådan er der mange der har det.
    Jeg selv tager kun på tvunget arbejdsmæssig kursus og kan næsten ikke være væk fra hunden

• #2   29. jul 2011 Jeg ville også ønske jeg kunne have Rasmus med.. Jeg hader at gå fra ham om morgenen, og kan næsten ikke komme hurtigt nok hjem igen smiley

• #3   29. jul 2011 Og jeg skal dele Bertil med Fru Nielsen ...... og omvendt smiley

• #4   29. jul 2011 Jeg kender det godt. Jeg har nogengange lyst til at holde mig væk fra familie-tamtam, bare for at ligge og nusse med Silje hele aftenen. Heldigvis kan jeg ved det meste familie få hende med, da de ikke har hunde, min onkel må jeg blive hjemme fra. Hans hund er agressiv mod andre, og det skal min lille Silje ikke nyde noget af. smiley

• #5   30. jul 2011 Puha, skyndte nig hjem, drak kun vin til maden og fik tusket mig til at hvile på et værelse så nåede morgen færgen hjem.... har hentet hunden hos min fantastiske niece som kunne meddele mig at den ikke synes at have savnet mig, havde ikke pevet, havde spist gået tur og puttet i sofaen smiley det er nu rart at vide, men jeg savnede hende....

Var på vej til festen et smut indenfor for at hilse på Nova´s kommende "lillesøster", skottetæve på knap 8 uger, der var 6 af slagsen i fuld vigør, total lykke.... glæder mig til om ca 2 uger så skal hun hentes : )

Kommentér på:
undvære sin hund

Annonce