{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.549 visninger | Oprettet:

Telepati med dyr {{forumTopicSubject}}

Jeg så lige en artikel på ekstrabladet om en, som kan telepatere med ex. hunde.
Hun kan se snakke med dem og finde ud af, hvad der ex. er årsag til noget angst.

Er der nogle af Jer, som har prøvet det? Tror på det? Eller andet...

Jeg ved ikke rigtigt, om jeg tror på det. Jeg tror på, rigtig mange uforklarlige ting, men om et menneske kan telepatere med en hund, det ved jeg ikke rigtigt. Men for søren, der er nogle spørgsmål jeg gerne vil stille mine hunde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Telepati med dyr
  • #1   28. jul 2011 Der er faktisk nogle af de - efter min mening - dygtigste adfærdsbehandlere her i DK, der også arbejder telepatisk. De går bare som regel ret stille med det, netop fordi det ikke altid bliver taget særligt serøst smiley

  • #2   28. jul 2011 Jeg kender en som har haft sådan en ude til sin hest. Hun havde gode oplevelser med det.

  • #3   28. jul 2011 Jeg kan ikke tage den slags seriøst smiley
    Kan heller ikke tage adfærdsbehandlere seriøst, men det er så en anden side af sagen *GG*


  • #4   28. jul 2011 Hvorfor kan du ikke tage adfærdsbehandlere seriøst ?

    det er langt fra alle der er lige gode... men sådan generelt er det vel ok at få noget hjælp til at håndtere de problemer man har


  • #5   28. jul 2011 Når samme ejer får 10 forskellige svar til samme problem - hvor det går fra at sælge hunde til at smide den om på ryggen... mja, så synes jeg ikke det er særlig seriøst.

    Hvis man har adfærdsproblemer med sin hund kan man vel for filan bare læse en bog, søge råd på nettet eller prøve sig frem??


  • #6   28. jul 2011 Der er jo ingen fasitliste til hundeadfærd

    Det der virker på en hund virker ikke på en anden hund..
    Hvis første råd ikke virker må man jo ændre strategi og prøve noget andet..
    Det med at smide hunden om på ryggen var så et dårligt råd.. Og som sagt er langt fra alle rådgivere gode.

    Hvis man har en hund med massive problemer så er det ikke altid nok bare at læse sig til en løsning.
    Man kan have fejltolket hunden og nogle gange hjælper det enormt at en med friske øjne kigger på hund og ejer..

    og måske har man bare ikke evnerne til at løse problemet selv


  • #7   28. jul 2011
    Tinna - Tænk før du savler!!!

    det ikke bare alle som kan prøve sig frem eller læse en bog, det er en dybtegående udd i hundens sprog og adfærd, hundens oprindelse før kristus og frem til nu, de forskellige livs stadier, prægning, læringsintelligens, arvlig faktor, sygdomme, hundens fysiske opbygning, massage samt de forskellige lærings metoder osv osv som bla en udd adfærdsbehandler skal lære om, det kan tag alt fra 2-5 år med de udd man vælger at tag, så det ikke alt man kan læse sig til på netet som hundeejer.
    nogen er rigtig dygtige herhjemme og andre er kvaksavler


  • #8   28. jul 2011 Det er fair nok at I har en anden holdning.
    Jeg synes det er noget fis, har aldrig oplevet noget positivt ved adfærdsbehandlere. Synes det virker som om de fleste blot vil franarre naive hundeejere deres penge,


  • #11   28. jul 2011 Karina og Møghundene- halvt medlem af tavlemafiaen :

    Sidder her og nikker genkendende - jeg kommunikere osse med dyrene telepatisk og har flere forskellige kurser og uddannelser bag mig blandt osse som hundeadfærdsbehandler/hundetræner.



  • #13   28. jul 2011 Har fået anbefalet en ret dygtig en, jeg vil prøve... Jeg tror på det =) Blåøjet? Nej... Jeg kunne selv kommunikere telepatisk med min gamle hest. Det var blandt andet sådan jeg lærte ham nogle ting...

    Så jeg tror på det, fordi jeg har prøvet det.


  • #14   28. jul 2011 Jeg har rigtig gode erfaringer med at benytte Dyrehealing, hvilket egentlig er healing og clairvoyance som ved mennesker, bare på dyr.

    Men, det kræver man tror på og accepterer, at der er mere mellem himmel og jord for at afprøve denne metode - derefter er man overbevist smiley


  • #15   28. jul 2011 Jeg synes ikke, man kan sidestille clairvoyance og telepati.
    Der skal ingen tvivl være om, at jeg tror på clairvoyance, og har selv oplevet det.
    Men jeg har stadig svært ved at forstå, at det kan lade sig gøre, at snakke med dyr udelukkende via tankeoverførsel...


  • #16   28. jul 2011 MB:

    Man kan også telepatere mennesker imellem det kræver meget mere øvelse da mennsket har mange blokeringer osv.


  • #17   28. jul 2011 MB - nu drog jeg heller ikke paralleller mellem telepati og dyrehealing/clairvoyance! Jeg nævnte blot, at jeg har erfaringer med healing...

Kommentér på:
Telepati med dyr

Annonce