{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.394 visninger | Oprettet:

Gode råd EFTERLYSES - Vedr. ørevoks!!!! {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Nogen der har nogle råd ang. ørevoks?

Min hund, golden Retriever 5 år, har den sidste års tid lidt vild af ørevoks, siden dyrelægen rensede hans ører ved alm tjek. Han har ikke øremider, eller noget, han har bare vild med ørevoks hele tiden, og han ryster sig hele tiden på hovedet, særlig meget den sidste måneds tid.
Jeg har prøvet alt for at hjælpe ham, har købt det til at sprøjte i ørene på ham, som skulle opløse ørevoksen, og så forsigtig rense det med vatrondel bagefter, og han nyder det meget, som om det klør på ham.
Dyrelægen siger bare at så må jeg rense det et par gange i ugen, kan det virkelig passe, at han ikke kan få et eller andet som kan hjælpe ordenligt, syntes det er så synd for ham, og gør så ondt på mig.

Håber i har nogen råd som vil hjælpe ham:)

Mvh scharlot og Figo.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd EFTERLYSES - Vedr. ørevoks!!!!
  • #1   24. jul 2011 Epi-Otic ørens er en meget mild ørerens uden alkohol og sæbe som mindsker kløen se meget mere om produktet på linket (link fjernet)

• #2   24. jul 2011 Forresten det ørevoks der kommer ud lugter det lidt metalisk?

• #3   24. jul 2011 Jeg ville få en anden dyrlæge til at kigge på ham..

Min hanhund har lidt problemer on/off i det ene øre,grundet han svømmer så meget som han gør.. han får epi-otic i og blir renset,en time før jeg gir eas otic.. dette er kun hvis det,når at gå i udbrud.. Ellers renser jeg med epi,et par gange om ugen for at holde det i ro.. Han er testet og der er taget skrab fra øret,så vi er sikker på,han får den rette behandling smiley

• #4   24. jul 2011 Vi har også en hund som ryster meget på hovedet pga. ørevoks.
    Jeg synes at have oplevet, at hans hovedrysten og irritation over ørern bliver værre når vi har brugt epic-optic (mener det er - fået hos dyrlægen).

Fordi han slår/ryster så meget på hovedet, slår han hul på øret

• #5   24. jul 2011 Reiki - Nej, det lugter ikke, og ørene er heller ikke røde, bare en masse voks, som han faktisk er HELT vild med når jeg fjerner:) Syntes bare det er underligt.
    Og ja, Anne R, det er nemlig det jeg er nervøs over, mange har sagt til mig at jeg skal lade ham styre det selv, men kan jeg jo ikke, når man kan se det sådan klør på ham.

Kommentér på:
Gode råd EFTERLYSES - Vedr. ørevoks!!!!

Annonce