{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chihuahua spørgsmål !
  • #1   24. jul 2011 nahr mon dog..har dog ikke så meget forstand på det..som jeg skrev for noget tid siden, er det jo ofte en vækstebetinget ting...

• #2   24. jul 2011 Hvordan skæve? Mindes da ikke nogen chi med skæve ben..

• #3   24. jul 2011 Lykke : Ja det skrev du godt nok . Men hun bliver ved med at holde på det . Og det nager mig ret så meget .
    Han har forresten fået ondt . En god ven mærkede ham efter i benene, og så haltede han bagefter . smiley Så af sti afsted til dyrlægen med os .

Anne-Mette : Det højre ben er værst . Benene peger ud af, men det er ligesom om det nederste led "knækker" . Prøv at kigge i hans album, der er der et billede hvor man godt kan se lidt . Det skulle gerne være det sidste .

• #5   24. jul 2011 "og er som regel en kedelig fejl, det kan bero på; for smal brystkasse, for stejle skuldre, manglende brystdybde, skuldrene fremskudte og så har han forøvrigt bløde koder."

Helt enig og vil tilføje det også, i hvert fald ved de større racer kan være forkert fodring...

• #6   24. jul 2011 hvor havde den ondt? for jeg kender en rottweiler, der franskede især på det ene ben, og den havde faktisk en "ulden" processus Anconeus, dvs en degenerering i en lille knogle i albuen...den fik en status 2 da den blev AD bedømt, så i grelle tilfælde kan det sætte sig til AD:...

• #8   24. jul 2011 Det gjorde tydeligt ondt i leddet , på højre ben . smiley

Selvfølgelig kan han få et vældigt normalt liv, hvis han ikke er i smerter . Det er da bare rigtig surt hvis det sætter sig som AD . Øv øv .
    Veninden mener at de fleste Chi'er både med og uden tavle har skæve forben . Hmm , ja jeg tror jo altså heller ikke på den røverhistorie, så derfor søger jeg jo info her .
    Meget skal man da lægge øre til . smiley

• #10   24. jul 2011 Ja, han skal med til dyrlægen . smiley Blev godt nok lidt nervøs, da han begyndte at halte . Stakkels Piro . smiley
    Jeg har faktisk prøvet at sige til hende at jeg da ikke ser Chi'er med skæve ben . Men det tror hun ikke rigtig på . Måske fordi det hendes egen avl der er fejl på . smiley

• #11   24. jul 2011 ja, det er jo nemmere at sige at det er standard i stedet for at skulle erkende at man har lavet en fejl...

• #12   24. jul 2011 Nemlig . Øv øv for mig . Og Piro også . Det er der ikke meget at gøre ved . Får hende nok heller ikke til at give nogle penge tilbage .
    Men nu har jeg da nogle andres ord på at det ikke skal være sådan . smiley

• #13   24. jul 2011 Sikke en dejlig veninde... :o/

• #15   24. jul 2011 God side du fandt der Anette . Jeg vil prøve at vise hende den . Men jeg kan næsten gætte mig frem til hvad hun siger, såfremt hun overhovedet vil se den. "Degodtager næsten hvad som helst" eller "De er slet ikke så grundige med det med benene" .. Åh ja, alt for at redde sin egen røv .
    Ja , dejlig er hun da ikke lige på dette punkt, og lidt andre punkter også . smiley

• #17   24. jul 2011 jeg vil sige at hvis det "Bare" er skæv benstilling, så har man ikke ret til erstatning, da det jo så kun er en skønhedsfejl ,men hvis hunden har ondt som følge af det, så skal man selvfølgelig have erstatning, uden tvivl...

• #18   24. jul 2011 Åh ja, hvor blev kontrakten nu af . Jeg prøve at finde den til imorgen .
    Vil sige at det da er ris til min egen røv, at stole på folk selvom man har kendt dem i over 10år . Jeg havde kigget på en tæve, men den var bæløjet, så den ville jeg ikke have, men nu står jeg jo så bare med en hund med skæve ben . Alle mine hunde er jo uden tavle, og jeg havde da set frem til at min veninde var fornuftig opdrætter, og så stolede jeg blindt på hende . Øv til mig .

Men ja, hun får min seddel fra dyrlægen hvis hun konstaterer at der er noget galt, og så må jeg simpelthen tage den derfra .

Kommentér på:
Chihuahua spørgsmål !

Annonce