{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.407 visninger | Oprettet:

Sygdoms problemer med Fransk Bulldog? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg har efterhånden læst rigtig mange steder, at der er mange der har sygdoms problemer med deres Franske Bulldog? Allergi, vejrtrækningsproblemer m.m
Vi går nemlig med tanken om at købe sådan en race.

Er racen fransk bulldog virkelig så "skrøbelig"?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sygdoms problemer med Fransk Bulldog?
  • #1   22. jul 2011 Der er mange ja... Men tror det handler om at være heldig smiley

    En med DKK tavle kan være lige så syg som en uden...

    Jeg har selv en hvid tæve uden tavle, som aldrig har fejlet en dyt... Og de er ellers dem man siger skal fejle en del pga de er hvide smiley


  • #2   22. jul 2011 Anette A - jeg vil foreslå dig at lede efter grupper, der hedder noget med

    Fransk Bulldog

    :o)

    Ved der er nogle af dem man skal være medlem af, men så kan du jo søge om optagelse :o) her vil du få rigtig mange gode svar fra folk der selv har Fransk :o)

    Held og lykke

    og så lige ps - har ikke tid til at gå ind i diskussionen omkring de franske lige nu - er på arbejde :o) vil ellers rigtig gerne hjælpe dig - men vil i hvert fald som det allervigtigste sige - UANSET de franske problemer - så er det en FANTASTISK hund - jeg ville ønske jeg måtte have flere hvor jeg bor så ville hele hytten være fyldt op med dem :o) og jeg vil stadig - trods de uheld vi har haft med vores Sumo - stadig have bulldog når han engang ikke er her mere :o)


  • #4   22. jul 2011 sygdom er grunden til, at jeg nok aldrig kommer til at eje den race... tavle eller ej, så døjer de med så meget.

    Ja det er en fantastisk race.. men jeg kender kun meget få franske, som ikke døjer med noget..

    Sørg for at finde en DKK-avler som tester og går meget op i sundhed.


  • #5   22. jul 2011 Tjek boston terrieren ud i stedet for, vi ville i starten også godt have en fransk, men fravalgte den også pga. alle dens skavanker smiley Og så faldt vi over denne helt fantastiske race smiley

  • #6   22. jul 2011 Anette
    Der er pt. ingen restriktioner inden avl på fransk bulldog, heller ikke i DKK, men der er helt sikkert opdrættere der tjekker deres hunde inden avl. Jeg ved at Kennel Molosshuset gør, og eller ville jeg spørge dem hvem der ellers tjekker.

    Fransk bulldog hvalpe...
    Hvad er din tæve tjekket for inden avl?
    At din tæve aldrig har fejlet noget betyder ikke at den ikke kan give noget videre, dårlige luftveje, ryg osv. kan ikke ses med det blotte øje.


  • #7   22. jul 2011 Vil give Stine D ret smiley

Kommentér på:
Sygdoms problemer med Fransk Bulldog?

Annonce