{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

hypoglykæmi (lavt blodsukker) {{forumTopicSubject}}

en overset tilstand som er dødelig ,hvis msn ikke griber hurtigt ind.min dyrlæge stod uforstående over for hendes symptomer trods et større dedektiv arbejde.min lille fie døde efter 7dage trods intensiv behandling.jeg ville finde årsagen og faldt ved et tilfælde over et lignende sygdoms forløb nøjagtig mage til min fie.det rammer især små racer med lav vægt.symptomerne er apati,appetitløshed,balance problemer,slaphed.mindste tegn på ovenstående ,honning smøres op iganen ,derpå små måltider hver anden time .jeg har mere om denne tilstand,men vil gerne høre om der er nogen der har oplevet noget tilsvarende?det er der mest forfærdelige jeg har oplevet i alle mine år med hunde.jeg håber snart at få mig en lille ny.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hypoglykæmi (lavt blodsukker)
  • #1   21. nov 2005 Hvor er det forfærdeligt for dig.
    Ja du har ganske ret, det er en overset tilstand, som kan have grufulde konsekvenser.
    Jeg har selv researcet en del i emnet og har også selv prøvet at stå med en lille hund som fik et såkaldt anfald.
    Mange forveksler desværre denne tilstand med epilepsi, da symptomerne kan minde lidt om hinanden.
    Alle hundeejere med mindre hunderacer bør kende til denne tilstand, så man kan reagere hurtigst muligt, da det er afgørende for hundes liv.
    Jeg har skrevet et afsnit om det, på min mors hjemmeside ( hun er selv opdrætter af racen chihuahua )i håb om at det kan hjælpe folk som står i denne akutte situation.


  • #2   21. nov 2005 hvilken hund havde du?

    sørgelig historie...


  • #3   21. nov 2005 hun var en lille pomeranian.en skøn lille pige.jeg er ulykkelig over at jeg ikke fandt ud af det før det var for sent.jeg håber med mit indlæg at kunne forhindre andre i at komme ud for det samme.det gør stadig ondt langt ind at tænke på den tid

Kommentér på:
hypoglykæmi (lavt blodsukker)

Annonce