{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

Forklar mig lige.... {{forumTopicSubject}}

...hvordan det er med hvalpeopdrættere og DKK.

Hvorfor er det kun få der er på listen hos DKK???
Der er jo andre der tilbyder hvalpe med DKK-tavle....som der ikke er reg. hos DKK....eller????

Åhh forstår i mit spørgsmål????
Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal forklarer......

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forklar mig lige....
  • #1   21. jul 2011 Man skal betale for at være på hvalpelisten- det er ikke alle som synes det er nødvendigt

• #2   21. jul 2011 Det er halv dyrt at være på hvalpelisten og hvis man f.ex har et kuld hvert andet eller 3. år så er det mange penge at bruge unødvendigt. Samt mange har flere end rigelige hvalpekøbere så det er slet ikke nødvendigt at annoncerer hvalpene.

• #3   21. jul 2011 Mener du hvalpeliste eller opdrætterliste?

Man skal betale for at komme på.

• #4   21. jul 2011 de fleste får fint solgt deres hvalpe uden at være på hvalpelisten..

jeg har aldrig forstået at man skal betale for at få sine kuld på listen - mener det bør være en kennel klubs opgave at formidle kontakt imellem hvalpekøbere og opdrættere.

• #5   21. jul 2011 når man har et kuld som man registrere hos dkk = får dkk stambog ,kan man vælge at betale for at kuldet kommer på dkk's hvalpeliste.
    Selvom hvalpene ikke står på listen så har de dkk stambog, men hvalpekøbere kan ikke finde kuldet via hvalpelisten...... hvis man allerede er dkk medlem kan man søge på hundeweb opdatering og se hvilke kuld der har fået stamtavle...

Mange opdrættere vælger istedet for dkk's hvalpeliste at sætte hvalpene på hvalpeliste hos den specialklub de tilhører. men man kan også vælge at annoncere kuldet på en af de hjemmesider hvor man hele tiden kan ændre i annoncen, lægge billeder ud osv.

• #6   21. jul 2011 Oki....det jeg så mente var en opdrætterliste(ja man lærer hele tiden), for lige nu kigger jeg jo efter opdrættere der er DKK-registreret....men faktisk var det det samme på specialklubbens hjemmeside....der er få opdrættere registreret.

Hvordan finder jeg så de andre opdrættere, der ren faktisk har DKK-hvalpe nogle gange...er det via hundeweb-en????

• #7   21. jul 2011 Hvor meget tager DKK for at man som opdrætter kommer på hvalpelisten?

• #8   21. jul 2011 Jeg synes da ikke jeg giver mere end omkring 300 kr. for at komme på hvalpelisten. Måske tager jeg fejl?

Får i gennemsnit 5-6 hvalpe, måske derfor prisen er sådan.

• #9   21. jul 2011 Anja, google, udstillinger, racerepræsentant.

• #10   22. jul 2011 Jeg sætter ikke mine hvalpe på DKK´s hvalpeliste fordi dem jeg vil sælge mine hvalpe til ikke ville lede efter dem der!
    De ville kigge på specialklubbens hjemmeside. Og vide hvad de skal kigge efter.

Jeg sælger ikke mine hvalpe til nogen, der ikke har et klart formål med at købe netop min race. Og at de kan li´ farven eller noget andet ligegyldigt eksteriørt er i mine øjne diskvalificerende!

Kommentér på:
Forklar mig lige....

Annonce