Hvordan Gjorde de???????????? {{forumTopicSubject}}
Gyyyyyyyyyyys......har lige haft hjertet i halsen..................................
Hvalpene var ude.....(.har vores egen..........og så ham der skal til fyn på fredag tilbage...).................................................
Vores have er totalt indhegnet................så de kan jo ikke komme ud......................
Syns efter et stk tid der er noget stille derude..........................undrede mig noget..................
Syns så jeg kan høre et forsigtigt bjæf ude fra forhaven..............som grænser ned til vejen................der har de nu været så tit.................og de kan jo IKKE komme ud*SS*.........går ud og kalder på dem...............hmmmmmmm........der kommer ingen glade hvalpe tonsende imod een.........................går ned i forhaven.......................tænker de leger under syren buskene...............................kan da også høre puslen............men ikke SE hvalpene...........................
.GIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISP...................de render ude på fortovet........................drøøøøøøøøøner om i gården....................og kalder helt hysterisk på dem...............................altså lokkende.............................og så kommer de vraltene op af indkørslen til hegnet..........................................rooooooooooser dem sindssygt overstrømende da de vralter ind af lågen...........................
Men puuuuuuuuuuuuha...................blev forskrækket...........hjertet hamrede vildt og rystede over hele kroppen................................de KUNNE være kørt over af en bil....................de KUNNE være taget af nogen der kom forbi..................de KUNNE..........de KUNNE....................
Puha alt det jeg forestillede mig i de sek..................................og HVOR pokker er de kommet ud.................................er mig en total gåde...................har kigget det hele efter.....................og fatter simpelthen IKKE hvordan de er kommet ud........?????????.......
Men et er sikkert.....................de kommer ikke ud alene mere.............................andet end vi lusker efter og ser hvor pokker de kom ud fra............i tilfælde af de forsøger sig igen......................hmmmmmmmmmmmmmm...................
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 137 Svar: 5.810
Godt du ikke lader dem alene ude mere, for som du skriver... tænk nu hvis!!
mar 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 52 Svar: 3.415
mar 2006
mar 2006
mar 2006
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.377
Hvis jeg var dig ville jeg få en til at
stå et uset sted i haven og så skal du stille dig uden for hegnet og kalde med din "madstemme"
Hvis du er heldig kan hvalpene huske hvor de smuttede ud og gør det samme igen!
Mine kravlede op af hegnet som om det var en trappestige....
apr 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 381
Vinnie......man blir sg forskrækket .....er du da tovli*GG* kan måske godt forstå de var lidt utilfredse med at bli båret sådan*GGGGGGGGGGG*
Mette .......hmmmmmmmmm udspekuleret hund............vi har også fået problemer med Molly.....hvalpenes mor.....før i tiden kunne hun kun åbne døre der gik ud af når hun hoppede op på håndtaget....................meeeeeeeen det er slut nu.............nu kan hun også selv lukke sig ud af døre der går ind af..*GG*......................har før skændet lidt på ungerne fordi jeg troede de ikke lukkede dørene ordentligt.......og at hun gik uden for når vi kom hjem...(hun stikker dog ALDRIG af)...........og skal også ud af lågen først*GG*.....................(den hasp kan hun alligevel ik klare....endnu*GGG*)...................................men fandt jo så ud af det er hende selv der kan åbne dørene..............................sorry kids*SS*..............................så nu skal der simpelthen låses så hun ik kan komme ud*GGG*.......................og vi har ellers aldrig fordøren låst.........................men sååååg...............den kan hun sg også åbne............selv om den er tung*GGGG*..............................
Og kom så ikke og sig hunde er dumme*GGGGGGGGGGGGGG*
apr 2006
Naboerne har samojede spidser(staves?)..................og de stakkels hunde går der dagen lang................fandme synd...........................og når de så gør......(og det gør de jo....................temmelig tit endda...........pga de altid er lukket derinde....)........................så åbner de terasse døren og gaaaaaaaaler som en åndssvag på hundene.........at de skal holde mund....................med det resultalt at hundene gør endnu mere............
dælme synd........ser dem kun sjældent ude og lufte de hunde..............og så er det som regel kun han hunden..................................og de stakkels tæver der går i hunde gården med deres hvalpe.........................tror kun de hvalpe kommer ud når de skal fremvises for evt. købere.......................
og har råbt tilbage nogle gange at det fandme er klart de stakkels hunde gør..................når de kun får selskab når de skal fodres eller der skal gøres rent....................
har snakket med land betjenten.................og han vil tjekke op på det.......................
syns altså det er skide synd............................
sidst de havde hvalpe............fortalte datteren mine unger ....at hvis de ikke fik solgt alle hvalpene.....så ville faderen selv skyde resten..........................ungerne kom skrækslagne hjem og fortalte det.......................og jeg garanterede dem....................og datteren...............at hørte jeg noget der tilnærmelsesvis lød som skud................så ville jeg kontakte politiet med det vuns................................
Sikke en måde at holde hunde og få hvalpe på........................han skulle skamme sig.................................og han kan sjovt nok ik li mig......................................ja hvorfor mon*GGGGGGGGGGGG*
apr 2006
mar 2006
apr 2006
feb 2006
apr 2006
Virker bare på mig som om de kun har dem for at tjene penge......................måske det er mig der er forkert på den*S*
apr 2006
Men upser.........var et side spring fra tråden omkring udbryder konger*GG*
feb 2006
Hvordan Gjorde de????????????