{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.367 visninger | Oprettet:

Hund er fuldtids job {{forumTopicSubject}}

Puha. Synes jeg er blevet ramt af ulykke lige for tiden. smiley

Bilen brændte sammen i tirsdags lige efter jeg havde været til fysiolog. Det er noget SKIDT. For dagen efter skulle Dengse til røntgen OG klipning.
Nå. Efter lang tids ledning fik vi lov til at låne Morten's kollegas bil (Morten havde ferie) fra otte om morgenen til fire eftermiddagen. Men tiden hos dyrelægen varede længere tid end vi troede. Og Dengse kom til klip bagefter ved tolv tiden. Men de ville først være færdige ved fire tiden hvis de skyndte sig. Nå. Tilbage med dig og Sille og ud til kollegaen med bilen, han kørte så så sød som han er morten til Taastrup og hentede Dengse og kørte Morten til Karlslunde station. Men en træt og udmattede Dengse hjem med toget og gå 1½ kilomet fra stationen. smiley
Dengse fik IKKE taget røntgen fordi de ville hellere indlægge ham en anden dag fra otte om morgen til eftermiddag for at være sikker på han ikke dør under narkose.
Nå. Men så her de sidste par dage har Dengses øje irriteret ham meget og været små lukket. Vi aftaler så at vi ringer til dyrelægen i dag og får en tid til ham samme dag for at tjekke hvad der kunne være galt. Morten kommer så derop med ham (ti minutter her fra) og lægen lyser ham i øjnene og kommer noget grønt der ind også. Pludselig ringer Morten til mig og lyder nedtrykt. Dengse er blevet haste indlagt til operation i øjet. Han havde fundet 1 hår som er groet ind i hans øje i nummer to lag. Han operere så og siger til Morten da han kommer for at hente ham at det altså ikke kun var et hår. Men cirka fire-fem styks per hårsæk. smiley
Nu ligger han med skærm og et halvt syet øje sammen og er meget trist. Han har været MEGET igennem.
Men han er bare SÅ sej en lille gut! Er så stolt af min dreng men håber heller ikke at han skal udsættes for mere andet end den røntgen af bagbenene som BEGGE fejler noget som vi skal finde ud af. smiley
Synes ikke han fortjener alt det her. Vil gøre alt for ham osv. Men håber bare det snart vil stoppe! Det tager sgu psykisk på en at se ens "barn" være så meget igennem. smiley
Men nå. Han er optimistisk og har så meget vilje at han giver mig styrke til at blive ved. smiley
Men har har lige kostet mig over fire tusinde denne her måned. Jubii smiley
ALLE PENGENE VÆRD!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund er fuldtids job
Kommentér på:
Hund er fuldtids job

Annonce