råd om nyresvigt {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har lige et spørgsmål til jer som har oplevet jeres hund få akut nyresvigt.Min boxer på 1 år er pt. indlagt med akut nyresvigt, og vi afventer om der en fremtid for ham. Dyrlægen tror muligvis at han har fået en virus/bakterie som rotter b.la. er smittebærer af. Kan desværre ikke huske hvad den hedder. Han er sat i behandling, så nu afventer vi bare en forhåbentlig bedring. Hvis dyrlægen har ret, har han muligvis en chance for at overleve.
Er der nogen af jer der har prøvet noget lignende, hvor jeres hund overlevede? Og hvordan ser fremtiden ud med skadet nyrer?
Måske et rodet indlæg, men jeg kunne bare godt tænke mig at hører om jeres erfaringer med nyresvigt... mens jeg sidder her hjemme og krydser finger, ben, arme mv. for lille Jargos liv.
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.931
aug 2007
Følger: 51 Følgere: 50 Emner: 376 Svar: 3.641
Vi oplevede det hos vores gamle boxer, men den var 12 år-
se denne side
http://www.bostobox.dk/jrd.html
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.856
Vil meget gerne høre noget mere om det med smitte fra rotter hvis du kan komme i tanke om det.
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.783
Vil gerne høre mere om hvad smitten hedder fra rotterne.
Sender jer de mest positive tanker.
God og snarlig bedring Jargo.
jul 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 16
Og dog, dyrlægen har ringet og fortalt at Jargo er i markant bedring. Han kan spise og drikke nu og er blevet gladere og mere opmærksom. Så nu er vi rimlig overbevist om at det er leptosipirose. Og ja det er jo egentlig godt, for ellers skulle han nok skulle aflives.
Tak for de venlige tanker!!
jul 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 16
Jeg håber og satser dog på at det ikke er denne type nyresvigt Jargo har.
råd om nyresvigt