{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

tisseri indenfor {{forumTopicSubject}}

så har jeg lige brug for råd fra hundefolket igen smiley I nat hørte jeg min søde hund rumstere ovenpå i køkkenet, men tænkte ikke nærmere over det da han tit vandrer om natten. Da jeg så kom op opdagede jeg at han havde tisset midt på køkkengulvet. Ikke bare lidt men MEGET.. som i en stor sø... han er en bette hund så ca 7 kg og normalt så tisser han slet ikke så meget på en gang. Han plejer ALDRIG at tisse indenfor ( altså siden han var hvalp, nu er han 1½) Der var dog en episode for et par mdrs siden i forbindelse med hans vaccinationer hvor han fik et anafylaktisk chok og da vi kom hjem fra dyrelægen tissede han også helt vildt indenfor. Har prøvet at tænke over om der er nogen årsag og det eneste jeg kan komme i tanke om er at han har spist en del havregrynskugler via selvbetjening. Og der er jo cacao i som de vist ikke må få, han har også spist vindruer men det er efterhånden lang tid siden, har bare læst mig til at de der gift stoffer kan ophobe sig i kroppen og pludselig give nyresvigt. Han spiste fint i går, men drak en del mere end han plejer. Han er lidt sløv her til morgen.. men det kan også være fordi det er tidligt og han er den vildeste b-hund som elsker at putte om morgenen. Så mit -lettere hypokonder hysteriske- spørgsmål går på om der kan være noget galt med ham når han pludselig tisser indenfor i så store mængder. (gik tur med ham omkring kl 22.30 og det her skete omkring kl 5 men han har som sagt aldrig haft problemer med at holde sig i 8 timer)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng lamper og gardiner 1.700 kr.
  • Tag 2stk beton stolpefod op af jorden 800 kr.
  • Pudse vinduer 500 kr.
  • Hang 3 lamps from ceiling 800 kr.
  • Nedtagning og opsætning af loftslampe 730 kr.
  • Tilslutning af induktionskogeplade 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tisseri indenfor
  • #1   16. dec 2010 Ja det lyder ikke helt sundt.. Og at han har spist havregrynskugler lyder slet ikke godt i mine øre.. Det kan nemlig medføre nyresvigt, men de har da hvertfald ikke svigtet når han har tisset sådan...........
    Men nyopstået sukkersyge kan også have det tegn med kæmpe vandladninger...

Under alle omstændigheder så tror jeg det vil være smart at tage ham forbi dyrlægen.... Og husk at fortælle om det hele, som du fortæller her.....

Kommentér på:
tisseri indenfor

Annonce