{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

Tisseri indenfor. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har denne lille olsen på 7mdr, som pisser konstant indenfor. burde virkelig mene at han sku kunne holde sig mere en et par timer.. Men når vi ude og gå, så letter han også ben op til flere gange. Så han får tisset a, men ikke nok. for hver morgen jeg står op, så har han tisset 1-2 gange.. og ja han er blevet så gamle at han letter ben. smiley øv øv. det jo sødt udenfor, men ikke hjemme i min stue. hehe.

Er der andre som kender til samme problem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng lamper og gardiner 1.700 kr.
  • Tag 2stk beton stolpefod op af jorden 800 kr.
  • Pudse vinduer 500 kr.
  • Hang 3 lamps from ceiling 800 kr.
  • Nedtagning og opsætning af loftslampe 730 kr.
  • Tilslutning af induktionskogeplade 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tisseri indenfor.
  • #1   26. okt 2010 Er du ude med ham om natten?

• #2   26. okt 2010 Vi havde samme problem, ind til jeg tog mig sammen, og stod op om natten og gik ud med hende.
    Efter en uge var hun fuldstændig renlig.

Så selv om det kan være hårdt, så er det en del af charmen ved at have hvalpe :o)

• #3   26. okt 2010 Nej det er jeg dog ikke.. Men kunne være man skulle tænke over det. fordi det er lidt belastende at han ikke kan holde sig.

Det er også underligt, når vi skal hjem til min mor, så selvom vi lige har luftet ham inden vi skal derop går han stort set hver gang ind og laver stort inde i spisestuen på gulvet. han er en rigtig lille gris.

Fra hvalp af har han altid været en gris, gad aldrig at tisse udenfor. selvom han kom rigtig meget ud, havde ham nemlig med på de første mange uger.. så der kom han jo ud hver 2 anden time næsten.

• #4   26. okt 2010 En hvalp vil sjældent tisse fremmede steder. Og slet ikke lave stort.
    I stedet er det bedre at gå det samme sted hen hver gang, ind til den begynder at føle sig tryg udenfor.
    Grunden til de bliver ved med at tisse/lave stort inden for KAN være fordi det kun er der den føler sig tryg.

Men ja, kan kun sige - Op med ham om natten, og så lige ud det samme sted hver gang. Og ros ham til skyerne når han gør det :o)

• #5   26. okt 2010 Jeg har ikke forstand på de store racer, og hvornår de bør være renlige, men til sammenligning kan jeg fortælle at Zena var renlig da vi fik hende i en alder af 8 uger. Selvom de store racer er langsommere udviklet end de små så lyder 7 måneder meget sent i mine øre. Har du fået tjekket at der ikke er tale om blærebetændelse?
    Små hvalpe får ofte blærebetændelse, og det kan være svært at opdage fordi man ikke ser skævt til en hvalp der tisser på gulvet.
    Du kan også prøve at vaske gulvet i rodalon. Det fjerner de usynlige duftspor der sidder tilbage efter almindelig rengøring, så hvalpen ikke forbinder gulvet med det sted man plejer at tisse…

• #6   26. okt 2010 Jeg så lige at olsen er en blanding af dværg pincher og gårdhund – sorry. Troede det var en rotte blanding.
    Det virker helt vildt i mine øre at den ikke er renlig når den er over et halvt år gammel. Jeg ville helt sikkert få tjekket det med blærebetændelsen!!!!

• #7   26. okt 2010 ja kan godt være. men han er også en han hund så kan være at han mærker sit territorium af. Men overvejer at få ham kastetreere. og håbe det kunne hjælpe

Kommentér på:
Tisseri indenfor.

Annonce