{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.791 visninger | Oprettet:

En hund har bidt Bella og ejer vil ikke betale! {{forumTopicSubject}}

Vi var til træning og hundene var løse imens jeg byggede bane. Min hund en hønsehund med jagtinstinter, så hun løber bare efter legetøjet og kommer tilbage og lægger det foran ens fødder og står stand til man kaster igen. Fuldkommen ligeglad med de andre hunde. Der er så en anden hund, (som en ca 14årig pige havde med sammen med hendes veninde med hund og venindes mor) der lægger op til noget, så de kommer op at slås, jeg så det først da jeg hørte det, men har fået fortalt, at det var den anden hund, der startede det. Ca en time efter, da begynderne var gået og øvede var igang, opdager jeg at Bella ligger og slikker sig på benet (Hun var ikke med til løbene), jeg tjekker og ser det mig og de andre vil kalde bidsår, øverst på forbenet. På begge sider.
Jeg har ikke nummeret på den anden hunds ejer og ingen andre heller, så jeg tog til akut dyrlæge (med én af de øvede, som arbejder der), Bella blev klipset på hver side og jeg skrev en mail da jeg kom hjem.

Næste dag ringer hun op og vi snakker og prøver, at finde ud af det. Hun HAR udvidet ansvarsforsikring, fortæller hun mig og vi aftaler, at jeg ringer til mit forsikringsselskab og finder ud af, hvordan det bliver gjort det her. Hun ringer så igen en halv time efter og siger, at hendes forsikringsselskab ikke dækker bid på anden hund, når det er på en træningsplads. Og jeg tænker så for mig selv, hvorfor jeg så overhoved har en udvidet.. Og at de har foreslået, at vi skulle dele udgifterne.

Jeg snakker med hende, der tog med os til den dyrlæge hun arbejdede ved og hun siger, at det kan simpelthen ikke passe, så med den anden hunds ejeres oplysninger, ringer hun til hendes selskab og finder ud af, at hun ikke har udvidet(Så kunne jeg bedre forstå de ikke dækkede under træning) og at hun VAR oplyst om, at det var hende, der skulle betale.

Jeg ringer tilbage til hende og fortæller det og efter en lang samtale, hvor jeg troede hun havde forstået, at det er hende, der skal betale, men hun ringer igen senere torsdag og siger, at hun vil have dokumentation fra dyrlægen om, at det altså var et hundebid, for hendes datter havde også set Bella løbe ind i vippen ved et uheld. Og jeg fortæller, at udanset dét, så kan det umuligt være vippen, der har lavet de åbne sår på Bella.
Men ok, jeg sendte regningen, hvorpå det stod og idag har hun så sendt en lang mail igen med hendes datters venindes mor(som var den voksne, der var med dem) har set, at det nu var 5 hunde pludselig, der var med, hvilket ikke er rigtig og faktisk alt hun skriver, er noget der er blevet lavet en lille smule, men med betydning, om.
Og at hun vil ikke betale, for hun har ikke nok beviser..
Og jeg har altså én, som var med både da det skete og senere, da vi opdagede det, samt hun var med hos dyrlægen..

Hvad mener i, hvad skal jeg gøre??? Jeg har under hele forløbet fået hende, der arbejder hos dyrlægen, til at undersøge alt af regler for mig, for jeg er helt forvirret efterhånden...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En hund har bidt Bella og ejer vil ikke betale!
Kommentér på:
En hund har bidt Bella og ejer vil ikke betale!

Annonce