{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

Øv dag- Slidgigt =( {{forumTopicSubject}}

Ja, nu fik vi mine forældres hund røntgen fotograferet i dag, og det viste sig at det var svær slidgigt hun har i hofterne =(

Ihh, hvor synes jeg det er træls ! Det er så synd for hende, Fie som altid har været sådan en god hund, aldrig lavet ulykker, ikke engang da hun var lille! Ihh og så er hun altid så glad! Selv da hun kom hjem og hun ikke var vågnet helt af bedøvelsen, og ikke rigtig kunne noget og var forvirret logrede hun med halen. =´)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv dag- Slidgigt =(
  • #1   24. jun 2011 Nurh. Det er bare så synd smiley ska hun så ha medicin for det?

• #2   24. jun 2011 Ja det er så, noget rigtig øv.

Ja hun skal have en indsprøjtning ved dyrlægen, en gang i ugen i 4 uger. og herefter hvis det hjælper hver halve år. Og så skal hun have smerte stillende.

• #3   24. jun 2011 Min Tilli har også slidgigt i hofterne og knæene

Hun var også i gennem det med indsprøjtninger i 4 uger, prøvede det endda over 2 gange.. Men hun var desværre en del af de 20% hvor det ikke hjalp.

Hun har det rigtig godt nu efter at hun er kommet på RC Mobility og ellers Eukanubas Joint care. Hun får desuden et tilskud med nogle tabletter som hedder Kanavit.

Hun har levet godt på disse ting de sidste 3 år smiley Og hun løber, svømmer og det hele som var hun en unghund smiley

• #4   24. jun 2011 Frk. KC:

Okay, øv det var da træls, men godt at hun lever fint på det andet så.

Håber på det her hjælper for hende. =)

Kommentér på:
Øv dag- Slidgigt =(

Annonce