{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Hvalp nummer 2 {{forumTopicSubject}}

Hey alle smiley
Jeg har brug for lidt hjælp.
Vi har en lille pomeranian som er 6 mdr gammel. Han er meget stille, sød, utrolig kærlig og rolig hund. Han elsker alle han måde, både mennesker, børn og alle andre hunde.
Vi vil gerne have en lille veninde til ham.
Jeg ved godt at det måske er lidt tidligt men jeg gå hjemme nu og vil gøre det næste stk tid så jeg har masser af tid til at passe dem.
Det var entelig mening at vi skulle vente til han bliver minimum 1 år men han er så mild af sind og jeg tror at han sagtens kan klare en hvalp i huset.
Jeg er slet ikk i tvivl om det bliver krævende at have en hvalp til både tidsmæssigt og økonomisk men jeg er instillet på det.

Jeg vil høre om det er nogen af jer som har prøvet eller har hunde som er tæt på aldersmæsigt? Og hvilke erfaringer har i med det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp nummer 2
  • #1   3. jun 2011 Jeg vil anbefale dig at vente til hunden er ovre sin teenagetid smiley

  • #2   3. jun 2011 der er et års forskel på mine 2, også samme race og de fungere fint, det er faktsisk den yngste nelli som er slem og ikke omvendt.

  • #3   3. jun 2011 Jeg havde også tænke mig at vente men det er nu jeg gå hjemme og har tid til dem. Det er førs til september jeg skal i gang med arbejde igen så tænker at det er måske bedre end de 3 uger sommerferie jeg kan få næste år.
    Er viktkelig meget i tvivl nu smiley


  • #4   3. jun 2011 Jeg ville vente. Så kender du helt den hund du har og har fået helt styr på den, inden du skal forfra igen. Det kan give problemer med to på samme aldre.

  • #5   3. jun 2011 Du skriver, at du har en hanhund, og at du vil have en lille veninde til ham!! Har du tænkt over konsekvenserne af at have en hanhund og en tæve sammen? Det er noget du bør overveje mindst lige så meget som tidspunktet for at anskaffe sig en hvalp mere. Det er ikke for sjov at have en hanhund sammen med en tæve i løbetid. Dette er ikke skrevet for at være negativ, men det sker alt for tit, at helt unge tæver får hvalpe, fordi ejeren ikke var helt klar over, hvad det indebærer at have en af hvert køn.
    Noget helt andet er, at en hvalp på 6 måneder nok skal nå at blive teenager, og så kan det godt være, at du får din sag for:-)
    Men jeg skal nok ikke kloge mig, for da jeg fik mine første maltesere, fik jeg 2 på én gang, hvilket aldrig har givet problemer.


  • #6   4. jun 2011 jeg har molly(amr bulldog) på 8½ år, koda(chihuahua) på 8 mdr. og d. 1 juli flytter kata(chihuahua) 10 uger ind hos os...jeg har tænkt godt og længe over det...koda skal kastereres på fredag inden kata kommer så han kan få ro til at "slikke sine sår". jeg kan se hvor glad han er når han er ude og lege hos sin familie. han leger rigtig godt med molly hun er rigtig god til at passe på ham i legen. men hun bliver også hurtig træt af ham og så lægger hun sig. så jeg ville også give koda en veninde han kan lege med på samme niveau.

Kommentér på:
Hvalp nummer 2

Annonce