{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Hund nummer 2?? {{forumTopicSubject}}

Vi overvejer at få hund nummer 2, en legekammerat og ven til vores lille Jesper. Jesper er en terrier hanhund på knap 6 år og er ret dominerende. (det skal lige siges at han lige er blevet kastreret, så det kan jo hjælpe noget på det).
Jeg er gravid i 6 mnd og vil gerne vide om det er en god ide at få den nye lille hvalp inden babyen kommer. Jeg tænker jo at så har Jesper en at lege med osv når den lille kommer, så det ikke bliver så hårdt for ham....Eller tager jeg fejl??
Når vi har besøg af min mors hund (en tæve af samme race), hygger de sig enormt meget sammen....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund nummer 2??
  • #2   13. jun 2008 Den er svær. Hvis jeg var dig ville jeg så vidt muligt anskaffe en hvalp inden du fødte, så du havde god tid og overskud til at gøre den renlig, få den til at føle sig hjemme osv. Jeg vil da sige man godt kan have to hunde og en baby samtidig - sålænge man brænder for alle tre sjæle. Det kunne måske godt blive hårdt med både en nyfødt og en helt lille hvalp, både for dig, din baby og hvalpen. Så jeg tror jeg siger hvalp inden baby, eller efter du er kommet oven på efter fødsel og barnet er blevet lidt større.

  • #3   13. jun 2008
    Hej Nina

    Du skriver Jesper er en terrier hanhund på knap 6 år
    af hvilken race ?
    Og at Han er ret dominerende.
    Hvordan viser han det ?,
    Er han venlig sindet overfor andre hunde når du møder dem, eller er han typen der skal være overhund hele tiden ?.
    Hvis det er tilfældet, vil jeg ikke foreslå en hvalp, da den ofte vil blive underkuet - og det er synd.
    Hvis du alligevel ikke kan dy dig, men vil have 2 SÅ SKAL DU VÆRE LEDER.
    Og har du tiden til det - et nyt spædbarn.kræver tid.
    Tænk dig godt om




  • #4   13. jun 2008 Hej alle sammen og tak for svar!=)

    Jesper er en welsh terrier, og det er meget forskelligt hvordan han reagerer på hunde vi møder. Nogle hunde kan han slet ikke tåle synet af, mens andre vil han gerne lege med og snakke med.....



  • #5   14. jun 2008 hej hina jeg vil bare sige at der er for skel på os mensker der er de der kan over skuge hund beby rengørning indkøb og mad og så er der dem hvis de skal lave mad så har de lavet dagens ting og så sider de foran tv og så kan de ikke mere kan man sige mand er den første vil jeg ikke være bange for at få nr 2 hund så skal man nok finde tid til nr 2 hund

Kommentér på:
Hund nummer 2??

Annonce