830 visninger
|
Oprettet:
2 hunde. {{forumTopicSubject}}
Hej alle på Hundegalleri.
Her i lørdags var mig og min kæreste ude at hente hund nr 2 en lille labrador blandet med en jack russel på 12 uger.
& de kan allerede ligge sammen, uden nogen problemer.
men har lige et spørgsmål, om leg og ikke leg.
jeg synes nemlig vores hund cæsar på et halvt år leger lidt for vildt, g bider lidt for hårdt.
den første dag den lille joey var her, gik det fint, og cæsar passede også lidt på med at lege osv, men nu knurre han og bider virkelig til, i hans hud .. og stopper faktisk ikke før vi afbruder dem...
hvad gør vi?
jul 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 75
eller?
jan 2010
Følger: 47 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 511 Svar: 4.063
jul 2010
dec 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 4 Emner: 58 Svar: 651
jun 2010
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 238
så længe det ikke er pga jalousi eller den gør den mindre hund fortræd osv.. kig godt på kropssproget.. hvis den lille prøver at komme over til den store, stadig har høj haleføring og ørerne rettet op og ellers virker glad, selvom den bliver "møflet" er det alm. leg..
det kan godt være på plads at rette jeres ældre hund ind imellem, men i løbet af kort tid finder de som regel selv ud af det.. bare husk at den lille hurtigt går kold og bliver træt.. så vil det være en god idé at stoppe legen hvis den ældre ikke kan forstå det.
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 9 Emner: 74 Svar: 1.135
Nu har jeg for eksempel en rotte blanding som leger med rigtig meget lyd på og folk er tit bange for at han gør deres hund noget men jeg kender min hund og ved hvordan han lyder når han leger og når han bliver sur.. Selvom der ikke er meget forskel.. Og det er nøjagtig det samme med den hvalp jeg har efter ham
jan 2011
Følger: 14 Følgere: 14 Emner: 95 Svar: 1.146
Hvorfor få en hvalp til nu???
jul 2010
jeg spurgte kun om det var leg ..
- men tak for svarene.
jul 2010
Ja?
jul 2010
Altså det virker som normal leg, og den lille bider da også igen det er slet ikke det.
men synes bare det virkede voldsomt, men det nok bare mig
Anna D:
Jeg ved godt hvordan cæsar ser ud når han leger, men det er bare jeg synes det virkede utroligt voldsomt.
fordi han bider sku hårdt.. og stopper ikke altid når den lille piver, og det er så der jeg kommer ind og afbryder dem..
aug 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 40 Svar: 327
Jeg vil mene deres leg skal kontrolleres af jer og der skal indlægges mange pauser for ikke, at overbelaste den lille fysisk såvel som psyskisk.
jun 2008
Følger: 1 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 171 Svar: 1.904
jul 2010
vi havde faktisk hørt at det ikke gjorde noget, at de var så unge /:
men kan kun prøve og gøre det godt for dem, så det kun er leg, og ikke andet
men så kan de aldrig være alene hjemme jo.
jul 2010
vi havde faktisk hørt at det ikke gjorde noget, at de var så unge /:
men kan kun prøve og gøre det godt for dem, så det kun er leg, og ikke andet
men så kan de aldrig være alene hjemme jo.
jul 2004
Følger: 20 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 94 Svar: 1.811
jul 2010
jul 2010
altså jeg er hjemme ved dem indtil min kæreste har sommerferie, så vi kan lære dem og være sammen..
fordi som andre siger så er vi nød til at sige fra osv, for den er så lille osv..
mmh.. så når vi starter i skole igen, er det til august..
og der er joey ca. 5 mdr og cæsar ca 9 mdr .
2 hunde.